حساب معاملات تجاری دمو

به گزارش بلاگ پو، بازار جهانی ارز فرصتی مناسب برای سودآوری فراهم می کند. با این وجود ، موفقیت در بورس نیاز به مهارت و تجارت کامل دارد و از روندها آگاهی دارد. تمرین کامل می شود و تجربه زمان می برد. با این حال ، کارگزاران قابل اعتماد مانند FXTM به مشتریان امکان می دهد قبل از پرداخت پول واقعی ، در حالت بدون ریسک آموزش ببینند. در اینجا اصول اولیه افتتاح و استفاده از حساب Demo ارائه شده است.

حساب معاملات تجاری دمو

انتخاب نرم افزار

معاملات فارکس بدون محصولات نرم افزاری قابل اعتماد غیرممکن است. امروز ، طیف وسیعی از برنامه ها در بازار وجود دارد. دو مورد برتر MetaTrader 4 و 5 هستند. گرچه این سیستم عامل ها مدت مدیدی بوده اند ، اما عملکرد گسترده و رابط کاربری شفاف آنها هنوز توسط کارشناسان ارز تحسین شده است. پس از ثبت یک حساب آزمایشی ، ویژگی های نرم افزار ممکن است در حالت آموزش باز شود.

آموزش برای هر معامله گر آینده نگر لازم است. اگرچه فارکس فیزیک کوانتومی نیست ، اما برای حرکت در فرایند امور مالی ، به دانش خاصی نیاز دارید. هیچ سرمایه گذاری بازده کاملاً تضمینی را به همراه ندارد. در حوزه ارز ، نتیجه به صلاحیت خود شما بستگی دارد. بنابراین ، کمی وقت گذاشته و از حالت آزمایشی به نحو احسنت استفاده کنید.

این سکوها ممکن است در وب سایت کارگزار شما پیدا شود. به عنوان مثال ، هر دو نسخه از MetaTrader توسط FXTM به صورت رایگان ارائه می شود. در حالی که مورد چهارم روی ارزها متمرکز است ، جانشین دسترسی به سهام ، کالاها و قراردادهای متفاوت را برای شما باز می کند. این پلتفرم با کلیه سیستم عامل های محبوب کار می کند و نسخه های قابل قبولی برای موبایل در فروشگاه Google Play و App Store موجود است.

نحوه افتتاح حساب

این روش شامل چندین مرحله ساده است. قبل از ثبت نام ، اطمینان حاصل کنید که واسطه ای که انتخاب کرده اید قانونی است. به دلیل محبوبیت جهانی فارکس ، برخی وب سایتهایی که می بینید ممکن است کلاهبرداری شوند. این مهم است که بررسی کنید که این شرکت به طور رسمی دارای مجوز فعالیت است ، بنابراین مشمول مقررات سختگیرانه محلی است.

برای ثبت نام ، باید فرم ساده در وب سایت ارائه دهنده را پر کنید. از آنجا که حساب های نمایشی فقط برای اهداف آموزشی استفاده می شود ، اطلاعات کمی لازم است. معمولاً چند دقیقه طول می کشد. فقط نام خود را با مشخصات تماس اصلی مشخص کنید ، و با ورودرمز عبور به حساب خود وارد می شوید. اکنون می توانید این پلتفرم را اجرا کرده و برای دسترسی از شناسه حساب و رمز اصلی خود استفاده کنید.

مگر اینکه نرم افزار از شما بخواهد به صورت اتوماتیک این کار را انجام دهید ، باید برگه File را باز کنید و از گزینه ورود به حساب تجارت استفاده کنید. پس از اتمام مراحل ، تمام ویژگی ها در دسترس خواهند بود. در همین حال ، جزئیات حساب فعال شما در پنجره Navigator نمایش داده می شود. حالت دوم در سمت چپ صفحه مشاهده می شود.

کار در حالت نسخه آزمایشی

به یاد داشته باشید که تجارت پول واقعی را درگیر می کند. هرچه در حالت ایمن تمرین کنید ، مهارت هایتان بهتر می شود. با عملکردهای پلتفرم ، باز کردن موقعیت ها ، تنظیم مقادیر سود و توقف ضرر ، و جستجوی وسایل گرافیکی احساس راحتی کنید.

بیشتر تازه کارها از MetaTrader 4. شروع می کنند . با وجود نسخه قبلی ، هنوز هم این نسخه برای کارآموزان و معامله گران ارز کامل است. بعداً ، هنگامی که اصول مبادله ارز را درک کردید ، ممکن است مایل باشید این تغییر را انجام دهید. MetaTrader 5 برای کاربرانی که دارای پرتفوی متنوع هستند بهترین گزینه است.

از اهمیت دانش بازار چشم پوشی نکنید. از آنجا که فعالیتهای فارکس دارای درجه خاصی از خطر است ، تجربه مهم است. برای درک ماهیت تولید سود وقت بگذارید. هنگامی که کاملاً آماده تجارت با پول خود هستید ، انتقال به یک حساب کاربری معقول است.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای گردشگری و تجاری و آموزشی | مجری مستقیم و کارگزار سفرهای بین المللی خارجی

منبع: مجله شنبه
انتشار: 5 آبان 1400 بروزرسانی: 5 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 21797

به "حساب معاملات تجاری دمو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حساب معاملات تجاری دمو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید