حضور تیم هایی از جمهوری چک، عمان، قطر، لبنان و ایران قطعی شد

به گزارش بلاگ پو، حضور تیم هایی از جمهوری چک، عمان، قطر، لبنان و ایران در رقابت های رالی خاورمیانه قطعی شده است.

حضور تیم هایی از جمهوری چک، عمان، قطر، لبنان و ایران قطعی شد

با تور قطر از مروارید خلیج فارس دیدن کنید.

با تور قطر از مروارید خلیج فارس دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، با هر چه نزدیک تر شدن به شروع رقابت های رالی خاورمیانه موسوم به مِرک به میزبانی شیراز تمامی برنامه های فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی تحت الشعاع این رویداد بین المللی قرارگرفته است که برای سومین بار قرار است در ایران برگزار شود.

ارسال دعوتنامه به کشورهای مختلف و هماهنگی با فدراسوین جهانی اتومبیلرانی، FIA، استقبال تعدادی از کشورهای اروپایی و منطقه، شرکت دادن یک ماشین ایرانی برای نخستین بار در رالی خاورمیانه و برگزاری جلسات متعدد در این خصوص، از اقدامات فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی در برگزاری هر چه مطلوب تر این رویداد در مقایسه با دوره های گذشته داشت.

در حالی که آماده سازی ماشین ایرانی به یکی از شرکت های معتبر و با تجربه از کشور ترکیه به نام توک اسپرت سپرده شد و کنندگان آنان هم در یکی از تورهای رالی ایران ضمن بازدید از کشورمان گفت و گوهایی با رئیس فدراسیون ایران داشتند ، قول همه گونه همکاری را با گروه ایرانی شرکت کننده داده اند.

از سوی دیگر انتخاب راننده و کمک راننده ایرانی هم با وسواس زیاد به شورای کمیته فنی رالی سپرده شد تا آنان با توجه به شناخت دقیق موقعیت رانندگان ایرانی نفرات منتخب خود را به فدراسیون معرفی کنند.

تاکنون حضور تیم هایی از جمهوری چک، عمان، قطر و لبنان و ایران در این رقابت ها قطعی شده است. این مسابقات طی روزهای 23 تا 25 شهریورماه به میزبانی شهر شیراز انجام خواهد شد و میهمانان ویژه ای هم برای حضور در آن دعوت شده اند.

منبع: تسنیم
انتشار: 13 آبان 1398 بروزرسانی: 27 فروردین 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 12734

به "حضور تیم هایی از جمهوری چک، عمان، قطر، لبنان و ایران قطعی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور تیم هایی از جمهوری چک، عمان، قطر، لبنان و ایران قطعی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید