حضور صالحی امیری و سلطانی فر در موزه کمیته ملی المپیک

به گزارش بلاگ پو، مراسم اهدای یادبود ها ورزشی به موزه ملی ورزش امروز یکشنبه با حضور رئیس کمیته ملی المپیک و وزیر ورزش برگزار گردید.

حضور صالحی امیری و سلطانی فر در موزه کمیته ملی المپیک

به گزارش ، مراسم اهدای مدال و کاپ های یادبود به موزه کمیته ملی المپیک امروز با حضور مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان و صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک امروز برگزار گردید.

سلطانی فر: نیازمند موزه ملی ورزش، المپیک و پار المپیک بودیم

سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در ابتدای این مراسم گفت: چند فدراسیون ورزشی حجم زیادی از یادبود ها، کاپ ها، مدال ها را به این موزه تقدیم کردند و این موزه تائید کننده این بود که ما نیازمند موزه ملی ورزش، المپیک و پارالمپیک بودیم.

او اضافه کرد: این کار با همت و کوشش صالحی امیری انجام شد و بخشی از ساختمان کمیته ملی المپیک برای این کار اختصاص داده شد. با یک همگرایی خوب این کار جلو رفته و می بینید که بخشی از ویترین ها که قرار است این یادبود ها در آن قرار بگیرد آماده شده است. کوشش می کنیم همان طور که وعده داده بودیم این ساختمان را پیش از انتها سال 97 راه اندازی کنیم.

وزیر ورزش و جوانان اضافه کرد: روسای فدراسیون ها و قهرمانان که با ما دیدار داشتند چند برابر این مدال ها که امروز تقدیم کردند را در خانه هایشان دارند، اما به دلیل نبود موزه و یک مکانی که باید در آن مکان تاریخ ورزش کشور شکل بگیرد و به مردم نشان داده گردد به دلیل جابه جایی ها، سرقت و بعضی اتفاقات بخشی از یاد بود ها از بین رفت.

او ادامه داد: خوشبختانه این کار مورد استقبال ورزشکاران و فدراسیون ها قرار گرفته و امیدواریم بتوانیم روز به روز قدم های اساسی تری برداریم و با این هدف که به گذشته افتخار کنیم و به آینده امیدوار باشیم بتوانیم این کار را تکمیل کنیم. با احداث ساختمان اصلی کار را جلو ببریم همچنین بنا داریم تا 2 سال آینده ساختمان اصلی هم ساخته گردد و این کار با جدیت انجام می گردد.

صالحی امیری: امروز انتظار اهدای این تعداد یادبود را نداشتیم

صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک بیان داشت: این موزه محصول وفاق، انسجام، همدلی کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون ها با موضوع وزارت است. موزه میراث غرور، هویت ملی و نشاط در کشور است. قهرمانان از سرمایه های ملت هستند و زمانی که دستاورد ها و سرمایه آن ها را توریست ها، دانشجویان و دانش آموزان می ببینند این پیغام را دارد که ایرانی همواره پر افتخار بوده و غرور داشته و همواره این سرزمین داری پیشتوانه قوی است. با همت جدی که سطانی فر داشته است طی یک سال گذشته هر هفته جلسه داشتیم به امید خدا در آستانه افتتاح این مکان هستیم.

او اضافه کرد: امروز غافلگیر شدیم تصور می کردیم 5 - 6 مدال یا کاپ اهدا گردد، اما بیش از 100 یادبود اهدا شد و این نشان دهنده سرمایه های بزرگی در منازل و فدراسیون ها است که در این زمینه وجود دارد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 5269

به "حضور صالحی امیری و سلطانی فر در موزه کمیته ملی المپیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور صالحی امیری و سلطانی فر در موزه کمیته ملی المپیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید