حضور وزیر ورزش و معاون بانوان در افتتاحیه بازی های پاراآسیایی

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، سومین دوره بازی های پاراآسیایی فردا با برگزاری مراسم افتتاحیه در جاکارتا اندونزی شروع می گردد و کاروان ایران نیز با شعار باتوکل و کوشش ما می توانیم و با پرچمداری ساره جوانمردی در این مراسم رژه می رود.

حضور وزیر ورزش و معاون بانوان در افتتاحیه بازی های پاراآسیایی

برای حضور در افتتاحیه بازی های پاراآسیایی، وزیر ورزش همراه با فریبا محمدیان معاون امور بانوان وزارتخانه امشب تهران را به مقصد جاکارتا ترک می نماید.

وزیر ورزش علاوه بر حضور در افتتاحیه بازی های پاراآسیایی، رقابت ورزشکاران کاروان ایران در چند رشته را نیز پیگیری نموده سپس به ایران بازمی گردد تا از روز سه شنبه پیگیر امور وزارتخانه در تهران باشد. معاون امور بانوان اما با فاصله دو سه روزه بعد از سلطانی فر، جاکارتا را ترک می نماید.

سفر سلطانی فر به جاکارتا و حضور در افتتاحیه بازی های پاراآسیایی در حالی انجام می گردد که وی کاروان ایران را در جریان دو هفته حضور در بازی های آسیایی همراهی نکرد.

کاروان ایران با 208 ورزشکار در 13 رشته در بازی های پاراآسیایی شرکت می نماید. بسکتبال باویلچر، والیبال نشسته، بوچیا، وزنه برداری، دوومیدانی، تیراندازی، تیروکمان، تنیس روی میز، دوچرخه سواری، شنا، جودو، شطرنج و گلبال رشته هایی هستند که نمایندگان ایران در آنها با حریفان خود رقابت می نمایند.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

thailandro.ir: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 2088

به "حضور وزیر ورزش و معاون بانوان در افتتاحیه بازی های پاراآسیایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور وزیر ورزش و معاون بانوان در افتتاحیه بازی های پاراآسیایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید