حضور کیومرث هاشمی در نشست هیات اجرایی شورای المپیک آسیا

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، در حاشیه هجدهمین دوره بازی های آسیایی در جاکارتا، نشست هیات اجرایی شورای المپیک آسیا (OCA) برگزارشد.

حضور کیومرث هاشمی در نشست هیات اجرایی شورای المپیک آسیا

این هفتاد و یکمین جلسه هیات اجرایی شورای المپیک آسیا بود که در جاکارتا برگزار گردید. کیومرث هاشمی رئیس پیشین کمیته ملی المپیک و عضو هیات اجرایی شورای المپیک آسیا نیز د راین نشست حضور داشت.

نشست هیات اجرایی شورای المپیک آسیا با خوش آمدگویی شیخ احمد رئیس OCA و همچنین برگزارکنندگان بازی های آسیایی شروع شد و با ارائه گزارش روسای کمیته دائمی پیگیری شد. در این نشست همچنین گزارشنواب رئیس مناطق پنج گانه نیز مطرح و آنالیز شد.

در نشست هیات اجرایی شورای المپیک آسیا مسئولان نوزدهمین دوره بازی های آسیایی که قرار است در هانگ جو چین برگزار گردد و همچنین آقای پره میرو رئیس همبستگی المپیک کمیته بین المللی المپیک گزارش خود را به جلسه ارائه کردند.

به گزارش خبرنگاران، کیومرث هاشمی شهریورماه سال 94 در جریان اجلاس مجمع عمومی شورای المپیک آسیا که در عشق آباد برگزار گردید، به عنوان عضو جدید هیات اجرایی OCA انتخاب شد.

هجدهمین دوره بازی های آسیایی امروز شنبه با برگزاری مراسم افتتاحیه به طور رسمی در اندونزی و دو شهر جاکارتا و پالمبانگ شروع می گردد.

این دوره از بازی ها تا 11 شهریورماه ادامه خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 شهریور 1397 بروزرسانی: 4 مهر 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 523

به "حضور کیومرث هاشمی در نشست هیات اجرایی شورای المپیک آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور کیومرث هاشمی در نشست هیات اجرایی شورای المپیک آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید