حمایت از بخش خصوصی حمایت از اهداف دولت است

به گزارش بلاگ پو، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان مرکزی گفت: توقع ما به عنوان بخش خصوصی حمایت است، زیرا حمایت از بخش خصوصی حمایت از اهداف و سیاستگذاری های دولت است.

حمایت از بخش خصوصی حمایت از اهداف دولت است

به گزارش خبرنگاران، منوچهر توسطی در یازدهمین نمایشگاه بین المللی سنگ ایران در محلات اضافه کرد: امروز به همت بخش خصوصی یک نمایشگاه بین المللی سنگ در شهرستان محلات برگزار شده که حاصل آن ایجاد توسعه در این منطقه است، اگر یاری و حمایت از بخش خصوصی وحود داشته باشد به دنبال آن توسعه ایجاد می گردد و بخش خصوصی در راستای اهداف و رسالت بخش دولتی هم قدم های موثر برمی دارد.

وی اضافه کرد: در آینده هم باید دو بال بخش خصوصی و دولتی به یکدیگر یاری نمایند تا بتوانند در جهت توسعه اقتصادی و اجتماعی با یکدیگر حرکت نمایند.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان مرکزی توضیح داد: بخش خصوصی به تمام وظایف خود عمل می نماید، ساختار معدن به گونه ای است که مقداری ساختار زیست مخیطی را بر هم می زند که البته حق و حقوق مورد احتیاج را هم در ازای آن پرداخت می نماید تا بخشی از حق و حقوق صرف منطقه ای گردد که بهره برداری معدن از آن انجام می گردد تا در نتیجه بتوان رضایتمندی را ایجاد کرد.

توسطی بیان نمود: در مباحث زیست محیطی بخش خصوصی اعتقاد به بهره برداری سبز دارد، اما واقعیت این است که بهره وری کامل مستلزم تجهیزات و تکنولوژی است که در حال حاضر از لحاظ تکنولوژی با خلاءهایی روبرو هستیم.

وی ادامه داد: توقع ما به عنوان بخش خصوصی حمایت است، زیرا حمایت از بخش خصوصی حمایت از اهداف و سیاست گذاری های دولت است، در حوزه سرمایه گذاری استعدادهای درخشانی وجود دارد که باید دولت با فرآهم آوردن زیرساخت های مناسب و شفاف سازی سیاست ها برای سرمایه گذاری بلند مدت،حمایت های لازم را انجام دهند.

رئیس اتاق بازرگانی،صنایع،معادن و کشاورزی استان مرکزی عنوان نمود: نابسامانی ارز و سیاستگذاری هایی که روز به روز دچار تغییر می شوند سبب ایجاد سردرگمی در بخش خصوصی شده که مسئولاتن باید در راستای رفع شدن این مسائل در یک گفت و گو و نشست اقدامات لازم را انجام دهند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 بهمن 1397 بروزرسانی: 27 فروردین 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 2158

به "حمایت از بخش خصوصی حمایت از اهداف دولت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت از بخش خصوصی حمایت از اهداف دولت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید