حمله آرش برهانی به سلطانی فر؛ آقای وزیر! چرا سعادتمند را برکنار کردی؟، می دانی حال استقلال خوب نیست؟

به گزارش بلاگ پو، بازیکن و مربی سابق استقلال بار دیگر پرونده بازگشت مربی ایتالیایی به استقلال را بیان کرد و از مدیرعامل سابق این باشگاه به طور ویژه حمایت کرد.

حمله آرش برهانی به سلطانی فر؛ آقای وزیر! چرا سعادتمند را برکنار کردی؟، می دانی حال استقلال خوب نیست؟

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، آرش برهانی که شب گذشته میهمان حضوری برنامه شب های فوتبالی بود، درباره مسائل مدیریتی این روزهای استقلال صحبت کرد. او در این مصاحبه علیه تصمیم سازی های وزارت ورزش نیز نکته هایی را بیان کرد:

*آقای وزیر به عنوان رئیس مجمع خیلی زودتر می توانستند تکلیف هیات مدیره و مدیر را معین نمایند، یادم است آقای سعادتمند را در کمتر از 12 ساعت عوض کردند؛ آقای سعادتمند که در فصل جابجایی بسیار خوب عمل کرد و داشت کوششش را می کرد. در آن مقطع سعادتمند را برداشتند، کسی که کارهای خوب زیادی را انجام داده بود.

*سعادتمند کوشش می کرد تا استراماچونی را هم برگرداند. الان خیلی مسائل آشکار و روشنی است که وجود دارد اما خیلی خونسرد واکنش نشان نمی دهند؛ شما کدام تیم را دیده اید که معاون وزیر ورزش بیاید برایش صحبت کند یا آقای وزیر کدام مقطع زمانی بوده که کار پرسپولیس روی زمین بماند؟ سریع برترین مدیران، امکانات و برترین بودجه ها را انتخاب کردند و برترین اسپانسر را آورده اند.

*وقتی این مسائل و مسائل را مثل پازل کنار هم می گذارید، به چه چیزی می رسید؟ یعنی الان آقای وزیر که وزیر ورزش ما هستند بالاخره یکسری تجربیاتی دارند و براساس این تجربیات انتخاب شده اند، می دانند که الان استقلال حالش خوب نیست، نه الان بلکه چند وقت است. خیلی سریع تر و زودتر می توانستند اقدام نمایند.

*به آقای مددی ارادت دارم و ایشان هم یکسری کارهایی در دوران مدیریت خود نموده اند اما الان هم هیئت مدیره، هم بازیکنان و هم کادرفنی نمی توانند با آقای مددی کار نمایند؛ خیلی راحت می گردد اوضاع این تیم را با یک تصمیم درست خوب کرد. می توانیم اسپانسر بیاوریم و پول تزریق کنیم چون به نظر من نصفی از فوتبالی های کشورمان حال شان خوب نیست و با یک برنامه ریزی و تصمیمات درست، می گردد این حال خوب را بازگرداند.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

batask.ir: ترجمه آنلاین و دارالترجمه آنلاین، ترجمه مقالات انگلیسی

thailandro.ir: سفر به تایلند با همه خوشی ها و تفریحات هیجان انگیز

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 50381

به "حمله آرش برهانی به سلطانی فر؛ آقای وزیر! چرا سعادتمند را برکنار کردی؟، می دانی حال استقلال خوب نیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمله آرش برهانی به سلطانی فر؛ آقای وزیر! چرا سعادتمند را برکنار کردی؟، می دانی حال استقلال خوب نیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید