خبرنگاران ادارات خرمشهر روزهای پنجم وششم فروردین تعطیل شد

به گزارش بلاگ پو، آبادان - خبرنگاران - معاون استاندار و فرماندار ویژه خرمشهر گفت: برای مقابله با شیوع بیماری کرونا تمام ادارات و ارگانهای این شهرستان روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری تعطیل هستند.

خبرنگاران ادارات خرمشهر روزهای پنجم وششم فروردین تعطیل شد

محمد حیدری بامداد سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران گفت: در این راستا تمام ادارات، سازمان های دولتی و بانکهای دولتی و غیردولتی در این 2 روز با هدف کاهش تردد و کنترل شیوع ویروس کرونا در این شهرستان تعطیل خواهند بود.

وی اضافه نمود: روز دوشنبه تمامی راههای مواصلاتی منتهی به بازارها و اماکن پرتردد بسته شده و تمامی واحدهای صنفی به جز نانوایی ها و سوپرمارکت های شهرستان خرمشهر تعطیل شدند.

حیدری از شهروندان خرمشهری خواست با در خانه ماندن در قطع زنجیره انتشار این ویروس یاری نمایند.

تا به امروز تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در خوزستان به تفکیک شهرستان ها در اهواز 163 مورد، آبادان 44، دزفول 45، اندیمشک 30، شوشتر 31، خرمشهر 29، ماهشهر 30، شادگان 17، مسجد سلیمان12 و شوش 11 مورد ثبت شده است.

همچنین تعداد مبتلایان در بهبهان 12، رامهرمز 10، باوی 9، کارون هشت، ایذه پنج، هندیجان چهار، امیدیه سه، حمیدیه سه، رامشیر سه، اندیکا 2، گتوند یک، باغملک یک و دشت آزادگان یک مورد است.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای گردشگری و تجاری و آموزشی | مجری مستقیم و کارگزار سفرهای بین المللی خارجی

منبع: ایرنا
انتشار: 5 آبان 1400 بروزرسانی: 5 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 22515

به "خبرنگاران ادارات خرمشهر روزهای پنجم وششم فروردین تعطیل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ادارات خرمشهر روزهای پنجم وششم فروردین تعطیل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید