خبرنگاران ثبت نام 3 هزار و 264 دانش آموز پایه نهم در آزمون نمونه دولتی

به گزارش بلاگ پو، رشت - خبرنگاران - مدیرکل آموزش و پرورش گیلان گفت: تا به امروز 3 هزار و 264 دانش آموز پایه نهم این استان برای شرکت در آزمون ورود به مدارس نمونه دولتی دوره دوم متوسطه ثبت نام کردند.

خبرنگاران ثبت نام 3 هزار و 264 دانش آموز پایه نهم در آزمون نمونه دولتی

نادر دنیا آرای روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران با اشاره به تمدید ثبت نام دانش آموزان پایه نهم برای شرکت در آزمون مدارس نمونه دولتی اضافه کرد: مهلت ثبت نام در این آزمون تا اول تیرماه تمدید شد در حالیکه پیش از این دانش آموزان تا 27 خرداد برای ثبت نام فرصت داشتند.

وی گفت: دانش آموزان پایه نهم علاقمند به تحصیل در مدارس نمونه دولتی دوره دوم متوسطه برای شرکت در آزمون باید به وسیله سایت sanjesh.giledu.ir اقدام نمایند.

وی با بیان اینکه شرط ثبت نام در مدارس نمونه دولتی دوره دوم متوسطه قبولی در پایه نهم است، گفت: متقاضیان در زمان آزمون حتما باید حداقل معدل 17 را داشته باشند، برای قبولی در آزمون ورودی به مدارس نمونه دولتی دوره دوم تاثیر معدل 50 درصد و نمره آزمون نیز 50 درصد است.

آزمون داوطلبان علاقمند به تحصیل در مدارس نمونه - دولتی ماه آینده در رشت، آستارا، صومعه سرا، فومن، بندرانزلی، لنگرود، لاهیجان و رودسر برگزار می گردد.

گیلان دارای حدود 400 هزار دانش آموز است، 2 هزار و 655 دانش آموز در 13 دبیرستان نمونه دولتی استان مشغول به تحصیل هستند.

منبع: ایرنا
انتشار: 28 مرداد 1399 بروزرسانی: 28 مرداد 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 28550

به "خبرنگاران ثبت نام 3 هزار و 264 دانش آموز پایه نهم در آزمون نمونه دولتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ثبت نام 3 هزار و 264 دانش آموز پایه نهم در آزمون نمونه دولتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید