خبرنگاران سازمان مدیریت و برنامه ریزی کرمان رتبه سوم کشور شد

به گزارش بلاگ پو، کرمان - خبرنگاران - رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان از کسب رتبه سوم این سازمان در ارزیابی عملکرد شاخص های عمومی و اختصاصی سال 97 کشور اطلاع داد.

خبرنگاران سازمان مدیریت و برنامه ریزی کرمان رتبه سوم کشور شد

به گزارش خبرنگاران، جعفر رودری روز شنبه با بیان این مطلب گفت: سال جاری نیز طبق روال سال های گذشته عملکرد واحد های استانی سازمان برنامه و بودجه کشور در 2 بخش شاخص های عمومی شامل هفت محور و شاخص های اختصاصی مرتبط با وظایف و ماموریت های حوزه های مختلف سازمان ،شامل هفت محور(آمایش سرزمین و توسعه، برنامه ریزی و بودجه ریزی، اقتصاد مقاومتی، نظارت، نظام فنی و اجرایی، توسعه منابع انسانی، آمار و اطلاعات و نقشه برداری)مورد آنالیز و ارزیابی قرار گرفتند .

وی با اشاره به انجام هرساله این ارزیابی توسط سازمان امور اداری و استخدامی کشور گفت: هدف اساسی، ارتقا عملکرد سالانه سازمان های مدیریت و برنامه ریزی استان ها مطابق با اهداف و برنامه های توسعه نظام اداری است که در ارزیابی اخیر و آنالیز شاخص های عملکرد سال 1397 ، استان کرمان با کسب رتبه سوم درمجموع شاخص های عمومی و اختصاصی در بین 31 استان کشور مورد تقدیر قرا گرفت .

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان تعیین شدن نقاط قوت و ضعف را یکی از اساسی ترین اهداف ارزیابی عملکرد دانست و اضافه نمود: در این طرح جزئیات ارزیابی با ریزشاخص های هر بخش ارائه شده است که هر استان را قادر می سازد جهت بهبود عملکرد خود در سال آینده، بر نقاط ضعف خود تمرکز نموده و جهت برطرف آن ها بر مبنای اهداف ارتقا نظام اداری برنامه ریزی کند.

وی ضمن قدردانی از مدیران و همه همکاران سازمان گفت: بر اساس کوشش های اجرا شده و برنامه ریزی های مناسب برای انجام به موقع وظایف و امور محوله به منظور توسعه کمی و کیفی خدمات توسط همکاران در حوزه های مختلف پیروز به کسب صندلی سوم کشور شدیم و امیدوار هستیم با ادامه همین فرایند و بهبود شرایط موجود در ارزیابی عملکرد آینده ،صندلی بالاتری را برای استان ایجاد کنیم.

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان به منظور تحقق اهداف مورد نظر در برنامه ریزی توسعه استان، هرسال اقدام به تهیه و تنظیم برنامه کاری در حوزه های مختلف می نماید و در پایان سال نیز این برنامه ها مورد نظارت و ارزیابی و پایش قرار می گیرند.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای گردشگری و تجاری و آموزشی | مجری مستقیم و کارگزار سفرهای بین المللی خارجی

منبع: ایرنا
انتشار: 5 آبان 1400 بروزرسانی: 5 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 21831

به "خبرنگاران سازمان مدیریت و برنامه ریزی کرمان رتبه سوم کشور شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سازمان مدیریت و برنامه ریزی کرمان رتبه سوم کشور شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید