خبرنگاران شهروندان بوشهر به وسیله کد ملی در طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام نمایند

به گزارش بلاگ پو، بوشهر- خبرنگاران- مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: متقاضیان شرکت در طرح اقدام ملی مسکن می توانند به وسیله سایت www.mrud.ir و یا سیستم پیامکی به شماره 300073640 و با ارسال کد ملی سرپرست خانوار اقدام به ثبت نام اولیه نمایند.

خبرنگاران شهروندان بوشهر به وسیله کد ملی در طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام نمایند

جهت دریافت خدمات تخریب و بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

فرزاد رستمی روز پنجشنبه در این ارتباط اضافه نمود: آنچه بدیهی است حق هیچ کسی در این طرح ضایع نخواهد شد و پس از ریشه کن شدن بیماری کرونا و با اطلاع رسانی قبلی اقدام به ثبت نام نهایی نمایند.

وی اظهارداشت:مرحله دوم ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن همزمان با سراسر کشور پنجشنبه 22 اسفند در این استان شروع و تا خاتمه ساعت 24 روز آدینه ادامه دارد.

رستمی یادآورشد: مرحله دوم ثبت نام طرح اقدام ملی در 13 شهر استان بوشهر شامل شهرهای برازجان، کنگان، چغادک، اهرم ،آبپخش ،کاکی ،آبدان ،بنک، خورموج، بندرریگ، دیلم ، شهر جدید عالیشهر و شهر جدید سیراف انجام می گردد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر اضافه نمود: در این مرحله از ثبت نام، متقاضیان واجد شرایط با داشتن پنج شرط لازم قید شده در سامانه می توانند اقدام به ثبت نام نمایند.

رستمی گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و به منظور جلوگیری از ازدحام جمعیت در ادارات و کافی نت ها، در این مرحله مکانیزم ثبت نام تغییر یافته است و متقاضیان می توانند به وسیله رایانه شخصی و حتی با استفاده از تلفن همراه خود و با ارسال پیغام کوتاه اقدام به ثبت نام و از مراجعه به ادارات و کافینت ها خودداری نمایند.

منبع: ایرنا
انتشار: 28 اسفند 1398 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 19463

به "خبرنگاران شهروندان بوشهر به وسیله کد ملی در طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران شهروندان بوشهر به وسیله کد ملی در طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید