خبرنگاران صالحی امیری: باوجود شرایط کرونایی برنامه های کمیته ملی المپیک عملی شد

به گزارش بلاگ پو، تهران- خبرنگاران- رییس کمیته ملی المپیک گفت: امسال و با وجود شرایط سخت کرونایی، تمامی برنامه های کمیته ملی المپیک عملی شد.

خبرنگاران صالحی امیری: باوجود شرایط کرونایی برنامه های کمیته ملی المپیک عملی شد

به گزارش خبرنگاران، سیدرضا صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک در نشست مشترک روسای فدراسیون های ورزشی به پیگیری برنامه های ورزش کشور باوجود شرایط سخت مرتبط با شیوع کرونا اشاره کرد و گفت: جلسات ستاد بازی های المپیک، پارالمپیک، آسیایی و پاراآسیایی در سال جاری برگزار شد و فدراسیون ها باوجود شرایط سخت کرونایی در تلاطم برنامه های خود اردوهای سنگینی برای حضور پیروز در رویدادهای مهم پیش رو داشتند.

وی تشکیل ستاد فرهنگی المپیک 2020 را اقدامی مهم عنوان و شرح داد: حدود 10 نهاد فرهنگی با این ستاد همکاری کردند که نقطه عطف مهمی در رویدادهای المپیکی و آسیایی خواهد بود.

صالحی امیری کمیته ملی المپیک و فدراسیون های ورزشی را ظرفیت های کنار وزارت ورزش و از مجموعه آن ها به عنوان خانواده بزرگ ورزش نام برد و افزود: مجموعه کمیسیون های هجده گانه کمیته ملی المپیک فعالیت های گوناگونی را از جمله در بخش های تشکیل بانک اطلاعاتی، موزه ملی ورزش و تاریخ شفاهی ورزش ایران در سال جاری صورت دادند.

رییس کمیته ملی المپیک تشکیل کمیسیون روابط عمومی این کمیته را یادآور شد و با تاکید بر همکاری مشترک روابط عمومی تمامی فدراسیون های ورزشی گفت: تدوین و تصویب آیین نامه این کمیسیون با اقبال وزیر ورزش روبرو شد تا به ریاست مدیرکل روابط عمومی وزارت ورزش و نایب رییسی مدیر روابط عمومی کمیته ملی المپیک همکاری مشترک مجموعه 52 فدراسیون شکل بگیرد و در اقدامی فراتر همه فدراسیون ها نمایانگر یک خانواده ملی باشد.

رییس کمیته ملی پارالمپیک: ورزش ایران در 42 سال گذشته واقعا پیشرفت کرده است/ وامدار انقلاب اسلامی و خون شهدا هستیم /عملکرد سلطانی فر در توسعه ورزش در ابعاد مختلف قابل تقدیر است

محمود خسروی وفا رییس کمیته ملی پارالمپیک نیز ضمن قدردانی از تلاش های مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان و سیدرضا صالحی امیری در توسعه ورزش در ابعاد مختلف گفت: پیروزیت ها و پیشرفت در ورزش کشور را وامدار انقلاب اسلامی و خون پاک شهدا هستیم و اکنون که به عنوان پرچمداران ورزش کشور مسوولیت داریم باید این راستا را با عزت و افتخار طی کنیم تا در برابر شهدا شرمنده نباشیم.

خسروی وفا گفت: پیروزیت ها و پیشرفت در ورزش کشور را وامدار انقلاب اسلامی و خون پاک شهدا هستیم و اکنون که به عنوان پرچمداران ورزش کشور مسئولیت داریم باید این راستا را با عزت و افتخار طی کنیم تا در برابر شهدا شرمنده نباشیم.

رییس کمیته ملی پارالمپیک گفت: ما به عنوان سفیران ورزش کشور باید در این عرصه امید و نشاط را برای جامعه به ارمغان آوریم.

wonder-hanger.ir: واندر هنگر | مجله معرفی کالاها و خدمات و تولید داخلی

10az10.ir: مجله سرگرمی، مجله گردشگری، موفقیت، پزشکی، سلامت، مد و لباس

منبع: ایرنا
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 45015

به "خبرنگاران صالحی امیری: باوجود شرایط کرونایی برنامه های کمیته ملی المپیک عملی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران صالحی امیری: باوجود شرایط کرونایی برنامه های کمیته ملی المپیک عملی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید