خبرنگاران فراخوان دوسالانه طنز مطبوعات و رسانه های غرب کشور منتشر شد

به گزارش بلاگ پو، خرم آباد - خبرنگاران - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: نخستین دوسالانه طنز مطبوعات و رسانه های غرب کشور با همکاری فرهنگ و ارشاد اسلامی، خانه مطبوعات و خبرگزاری های استان، 22 مرداد ماه به میزبانی خرم آباد برگزار می گردد.

خبرنگاران فراخوان دوسالانه طنز مطبوعات و رسانه های غرب کشور منتشر شد

احمدحسین فتایی روز سه شنبه به رسانه ها خاطرنشان کرد: فراخوان نخستین دوره دوسالانه طنز مطبوعات و رسانه های غرب کشور با حضور استانهای ایلام، کرمانشاه، کردستان، همدان و لرستان منتشر شد.

وی اضافه نمود: امروزه با گسترش روزافزون شبکه های اجتماعی و فضای مجازی، کوشش در راستای حمایت از نشریات محلی و رسانه های مکتوب و نوشتاری یکی از اولویت های اصلی کشور در حوزه فرهنگ و اطلاع رسانی به شمار می رود، این مهم در اولویت سیاست های معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار گرفته است.

وی اعلام کرد: دبیرخانه دوسالانه از تمامی روزنامه نگاران از جمله نویسندگان، خبرنگاران، عکاسان مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های اطلاع رسانی دارای مجوز دعوت می نماید تا آثار خود را براساس محورها و بخش های اعلام شده به دبیرخانه ارسال نمایند.

فتایی ادامه داد: تمام روزنامه نگاران شاغل و آزاد که در مطبوعات محلی، استانی و منطقه ای، نمایندگی خبرگزاری ها، پایگاه های اطلاع رسانی استان و نمایندگی نشریات سراسری در استان­ها (ویژه نامه های استانی) فعالیت می نمایند در این جشنواره می توانند شرکت نمایند.

وی عنوان نمود: آثار ارسالی در هر بخش باید در دوره زمانی مرداد ماه 97 تا مرداد ماه 99 و به نام منتشر شده باشند.

فتایی گفت: هر متقاضی می تواند در بخش اصلی 2 محور (هر محور حداکثر سه اثر) و یک موضوع از بخش ویژه (حداکثر 2 اثر) را برای ارسال انتخاب کند.

وی اضافه نمود: متقاضیان شرکت در جشنواره از یکم تیرماه جاری تا یکم مرداد ماه می توانند با مراجعه به پست الکترونیک [email protected] آثار خود را بارگذاری نمایند.

منبع: ایرنا
انتشار: 5 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 شهریور 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 29187

به "خبرنگاران فراخوان دوسالانه طنز مطبوعات و رسانه های غرب کشور منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فراخوان دوسالانه طنز مطبوعات و رسانه های غرب کشور منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید