خبرنگاران فوت چهار فرهنگی لرستان بر اثر کرونا

به گزارش بلاگ پو، خرم آباد- خبرنگاران - مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: چهار نفر از فرهنگیان این استان تا به امروز به دلیل ابتلا به بیماری کرونا جان خود را از دست داده اند.

خبرنگاران فوت چهار فرهنگی لرستان بر اثر کرونا

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان ، علیرضا نخعی روز شنبه در پیامی درگذشت چهار فرهنگی استان مرحوم هدایت صادقی و مرحوم نعمت فولادوند و فرهنگیان بازنشسته مرحوم محمد حسین جوانمرد و مرحوم صید کریم احمدی را به مردم شریف لرستان به ویژه جامعه علمی، فرهنگیان و دانش آموزان استان تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: خبر درگذشت ناباورانه همکاران گرانقدر و ارجمندمان مرحوم هدایت صادقی، مرحوم نعمت فولادوند، مرحوم صید کریم احمدی و مرحوم محمدحسین جوانمرد موجب تالم و تأثر فراوان شد.

این پیام می افزاید: بی شک جای خالی این عزیزان سفر نموده، خاطر جامعه فرهنگیان و دانش آموزان استان را مغموم و مکدر نمود چرا که خدمات آنان در توسعه فرهنگ و نشر علم و دانش و آموزش فرزندان این دیار مصداق شاخص باقیات و صالحاتی است که به اعتبار خالصانه و خدایی بودن به صفت بقا متصف بوده و تمامی خدمات علمی و فرهنگی ماندگار آنان از اذهان مردم شریف و باصفای دیار لرستان هیچگاه از یاد نخواهد رفت.

در ادامه پیام آمده است: اینجانب به نمایندگی از جامعه فرهنگیان و دانش آموزان لرستان با ابراز مراتب تسلیت و همدردی با خانواده های داغدار صادقی، فولادوند، احمدی و جوانمرد و سایر بازماندگان ایشان، از پروردگار متعال همجواری روح عزیزان سفر نموده را با اولیاا… مسئلت نموده و امید آنکه ملت سرافراز ایران این ایام را نیز با رعایت بیش از پیش موازین بهداشتی و همچنین تلاش خدمتگزاران مردم به خصوص جهادگران صف مقدم حوزه درمان و پزشکی به زود و با توکل بر خدا پشت سر خواهند گذاشت.

تا به امروز 235 نفر در لرستان به بیماری کرونا مبتلا شده اند که از این مجموع 20 نفر فوت شدند و 44 نفر بهبود یافتند.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای گردشگری و تجاری و آموزشی | مجری مستقیم و کارگزار سفرهای بین المللی خارجی

منبع: ایرنا
انتشار: 5 آبان 1400 بروزرسانی: 5 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 21825

به "خبرنگاران فوت چهار فرهنگی لرستان بر اثر کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فوت چهار فرهنگی لرستان بر اثر کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید