خبرنگاران مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان منصوب شد

به گزارش بلاگ پو، تهران- خبرنگاران- وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی محمدربیع احمدخانی را به به سمت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان منصوب کرد.

خبرنگاران مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان منصوب شد

به گزارش عصر سه شنبه گروه فرهنگی خبرنگاران از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در حکم سیدعباس صالحی خطاب به محمدربیع احمدخانی آمده است:

نظر به سوابق فرهنگی و تجربیات ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به سمت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان منصوب می شوید.

امید است با استعانت از خداوند متعال و بهره گیری از ظرفیت های موجود و نیروهای کارآمد و فرهیخته و تعامل سازنده با مسئولان و مدیران استان و ارتباط نزدیک با اصحاب فرهنگ و هنر و مردم فرهنگ دوست و هنرپرور استان در راستا رشد فضایل اخلاقی، شکوفایی و اعتلای فرهنگ و هنر اسلامی، ایرانی پیروز و موید باشید.

به گزارش خبرنگاران، محمدربیع احمدخانی، از آبان 1399 پس از استعفای فاطمه کرباسی، مدیرکل سابق استان زنجان، در صندلی سرپرست این نهاد مشغول به کار بود، وی در سال های اخیر سابقه حضور در سمت مدیرکل توسعه کتابخانه ها و مشارکت نهاد کتابخانه های عمومی کشور و نیز مدیرعاملی انجمن خیرین کتابخانه ساز استان زنجان را در کارنامه دارد.

منبع: ایرنا
انتشار: 7 فروردین 1400 بروزرسانی: 7 فروردین 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 44348

به "خبرنگاران مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان منصوب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان منصوب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید