خبرنگاران مسجدی: هنوز دیدارهای لیگ برتر فوتبال لغو نشده است

به گزارش بلاگ پو، تهران- خبرنگاران- سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی گفت: آلودگی هوا شرایط بدی ایجاد کرده اما هنوز اوضاع قرمز نیست و مسابقات این هفته لیگ برتر لغو نشده است.

خبرنگاران مسجدی: هنوز دیدارهای لیگ برتر فوتبال لغو نشده است

به گزارش خبرنگاران، محمداسد مسجدی در گفت وگویی رادیویی در مورد احتمال لغو مسابقات لیگ برتر فوتبال به خاطر آلودگی هوا گفت: آلودگی شرایط خیلی بدی را ایجاد کرده است. بسیاری از فدراسیون های ورزشی کارهای خود را تعطیل کرده اند و با توجه به اینکه رویدادی نیست، تلاش کردند شرایط را رعایت کنند. به اعتقاد من شرایط هوا اصلا خوب نیست، اما مسوولان هنوز خبری در مورد مسابقات ورزشی اعلام نکردند. اگر خبر جدیدی به ما اعلام شود، به صورت کتبی به فدراسیون های مختلف ارسال می کنیم.

وی در مورد دیدارهای لیگ برتر فوتبال که قرار است فردا (دوشنبه) برگزار شوند، شرح داد: تا جایی که می دانم، هنوز هشدار شرایط قرمز اعلام نشده و دیدارهای این هفته هنوز لغو نشده است.

سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی در رابطه با اجرای صحیح شیوه نامه های بهداشتی در مسابقات ورزشی گفت: پروتکل های سختگیرانه ای است و بسیاری از فدراسیون ها نکات را رعایت می کردند. ممکن است در برخی مسابقات کمتر رعایت شده باشد که تذکرات خاص را در این باره دادیم. افسر کنترل سلامت در تمام مسابقات حضور دارد و تمامی اطلاعات مربوط به تست های PCR کرونا جمع آوری شده تا کار تحقیقاتی روی آن صورت بگیرد.

مسجدی در مورد رعایت این شیوه نامه های بهداشتی در مسابقات تیراندازی گفت: تیراندازی ورزشی انفرادی است که با فاصله برگزار می شود. طبیعی است که پروتکل های بهداشتی نوشته شده برای تمرینات و مسابقات این رشته بنا به شرایط راحت تر اجرا شود، اما تست PCR قبل از مسابقه یا اردو باید گرفته شود.

وی در مورد رعایت این پروتکل ها در مسابقات فوتبال گفت: این فصل مسئله ای نداشتیم. فصل قبل برخی تذکرات را دادیم که برای این فصل مسائل برطرف شد.

مسجدی در مورد دیدار پرسپولیس و ذوب آهن که به خاطر بازیکنان کرونایی ذوب آهن لغو شد، گفت: در همان زمان من در مورد این دیدار گفتم که ستاد مبارزه با کرونا، نامه یا دستورالعملی در این باره صادر نکرده است. هر تصمیمی گرفته شده از سوی کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال بوده است.

سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی در مورد برگزاری انتخابات این فدراسیون تاکید کرد: انتخابات از ساعت 10 فردا تحت هر شرایطی با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

وی در مورد اینکه گفته می شود که وزارت ورزش و جوانان از یکی از کاندیداها حمایت می کند، گفت: هر بار یکی از نامزدها از من ناراحت می شود، اما خودش شرایط را بررسی می کند و به نتیجه منطقی می رسد. اخبار اشتباهی در این باره منتشر شد اما تمام تلاشمان را به کار می گیریم تا این انتخابات در فضای کاملا بی طرف برگزار شود.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: ایرنا
انتشار: 3 آبان 1400 بروزرسانی: 3 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 41120

به "خبرنگاران مسجدی: هنوز دیدارهای لیگ برتر فوتبال لغو نشده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مسجدی: هنوز دیدارهای لیگ برتر فوتبال لغو نشده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید