خبرنگاران پزشک رئیس جمهوری آمریکا: کرونای ترامپ 72 ساعت پیش تشخیص داده شد

به گزارش بلاگ پو، نیویورک- خبرنگاران- پزشک رئیس جمهوری آمریکا با اعلام اینکه کرونای ترامپ از 72 ساعت پیش تشخیص داده شد، گفت ما به دقت او را تحت نظر داریم اما امروز به اکسیژن وصل نشده است.

خبرنگاران پزشک رئیس جمهوری آمریکا: کرونای ترامپ 72 ساعت پیش تشخیص داده شد

به گزارش خبرنگاران، دکتر شان دوولی به همراه تیم پزشکی دونالد ترامپ که از شامگاه گذشته در بیمارستان به سر می برد، روز شنبه در جمع خبرنگاران این مطلب را بیان کرد.

وی اضافه نمود: ما او را به دقت بررسی می کنیم تا هرگونه عوارض را دریابیم. عملکردهای قلب، کلیه و کبد طبیعی است. او به اکسیژن وصل نیست.

دکتر سین کانلی مسئول تیم پزشکی ترامپ هم گفت او در حال حاضر آنتی بیوتیک دریافت می کند اما روز گذشته اکسیژن دریافت کرده است.

به گفته یکی دیگر از اعضای تیم پزشکی رئیس جمهوری آمریکا، او داروی رمدسیور دریافت می کند و برنامه آنها این است که او پنج روز این دارو را دریافت کند.

کانلی از اینکه آیا ریه ترامپ آسیب دیده است یا خیر، امتناع ورزید اما گفت که او تب و سرفه داشته است.

مسئول تیم پزشکی ترامپ از واقعیت دیگری هم پرده برداشت که ترامپ از 72 ساعت پیش به کرونا مبتلا بوده است و این می تواند به معنای آگاهی وی از ابتلا به این بیماری بوده و با این حال به سخنرانی در گردهمایی خود در مینه سوتا و نیوجرسی رفته است. وی اظهار کرد: رئیس جمهوری امروز مشکل تنفسی و پیاده روی نداشت.

کانلی با بیان اینکه ترامپ برای اقدامات احتیاطی به بیمارستان والتر ریید آورده شده است، گفت: او در اینجا است تا به دقت زیر نظر گرفته شود و درمان مورد نیاز را دریافت کند.

وی اضافه نمود: هفته نخست برای تضعیف این بیماری، حیاتی است و در این زمان، من و تیمم به خاطر پیشرفتی که در بهبودی حال رئیس جمهوری آمریکا رخ داده است، خوشحالیم.

مسئول تیم پزشکی ترامپ با بیان اینکه او در 24 ساعت گذشته تب نداشته است، اظهار کرد: ما بسیار خوش بین هستیم و او کارها را از طریق رئیس کارکنان کاخ سفید انجام می دهد.

این اظهار نظر به معنای آن است که ترامپ، حاضر به واگذاری امور به مایک پنس نشده است و می خواهد همچنان خود عهده دار امور باشد.

کانلی در پاسخ به این سوال که او چه زمانی مرخص خواهد شد، گفت: دوره هفت تا 10 روز نخست این بیماری بسیار مهم است و ما هر روز ارزیابی می کنیم که شرایط او چگونه است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایرنا
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 35027

به "خبرنگاران پزشک رئیس جمهوری آمریکا: کرونای ترامپ 72 ساعت پیش تشخیص داده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پزشک رئیس جمهوری آمریکا: کرونای ترامپ 72 ساعت پیش تشخیص داده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید