خضریان: جزییات جلسه کمیسیون اصل 90 برای رسیدگی به بورسیه ها ، تدوین مدل عملکرد وزارت علوم

به گزارش بلاگ پو، سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی از فرایند بررسی پفراینده بورسیه های وزارت علوم در کمیته فرهنگی و اجتماعی این کمیسیون خبر داد.

خضریان: جزییات جلسه کمیسیون اصل 90 برای رسیدگی به بورسیه ها ، تدوین مدل عملکرد وزارت علوم

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

علی خضریان سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی در مصاحبه با خبرنگار پارلمانی خبرنگاران، با اشاره به نشست کمیته فرهنگی و اجتماعی کمیسیون اصل 90 مجلس گفت: پنجمین جلسه رسیدگی به شرایط بورسیه های وزارت علوم در کمیته فرهنگی و اجتماعی کمیسیون اصل 90 برگزار گشت.

وی ادامه داد: در این جلسه ضمن بررسی لیست اسمی ارائه شده از شرایط کلیه دانشجویان بورسیه از سوی وزارت علوم، بررسی برخی مصادیق و موضوع راه چاره اجرایی برای حل مشکل ایشان مورد بحث و بررسی قرار گرفت، با توجه به اعلام مسئولین وزارت علوم و بحث های مرتبط در وزارت مبنی بر تعامل و اراده بر حل مسئله این امید را داریم شاهد نتایج عملی خوبی باشیم.

سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس گفت: جلسات به صورت پیوسته تا رسیدن به حصول نتیجه مطلوب ادامه خواهد داشت و گزارشی از مدل عملکرد وزارت علوم در این باره در حال تدوین است، درادامه جلسات تکمیل می شود و در صورت لزوم به صحن علنی مجلس ارائه خواهد شد.

خضریان بیان داشت: محمدرضا رضوان طلب، رئیس مرکز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم، اعلام آمادگی کرد در صورت صدور مجوز از سوی مجموعه های مرتبط و با پیگیری کمیسیون اصل 90 در خصوص برخی نقایص قانونی یا خلاء های قانونی زمینه همکاری بیشتر این مجموعه فراهم شود، قرار شد کمیسیون مکاتبات خود را در این زمینه صورت دهد تا مسئله ای که در زمینه طرز کار وجود دارد رفع شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 آبان 1399 بروزرسانی: 3 آبان 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 33787

به "خضریان: جزییات جلسه کمیسیون اصل 90 برای رسیدگی به بورسیه ها ، تدوین مدل عملکرد وزارت علوم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خضریان: جزییات جلسه کمیسیون اصل 90 برای رسیدگی به بورسیه ها ، تدوین مدل عملکرد وزارت علوم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید