دانشگاه علامه طباطبایی دانشجوی دکتری تخصصی پذیرش می کند

به گزارش بلاگ پو، دانشگاه علامه طباطبایی طی اطلاعیه ای گفت: این دانشگاه براساس آئین نامه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری دانشجوی تخصصی بدون آزمون در قالب استعدادهای درخشان پذیرش می کند.

دانشگاه علامه طباطبایی دانشجوی دکتری تخصصی پذیرش می کند

به گزارش خبرنگار گروه عملی و دانشگاهی خبرنگاران، دانشگاه علامه طباطبایی براساس آئین نامه پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره تحصیلی دکتری از میان متقاضیان در سال تحصیلی 99 -1400 در رشته های مختلف ثبت نام می کند.

متقاضیان دارای مدرک معتبر و مورد تائید وزارت علوم و بهداشت باشند

براساس این گزارش، متقاضیان باید دارای مدرک کارشناسی ارشد معتبر و مورد تأئید وزارت علوم یا وزارت بهداشت از یکی از دانشگاه های دولتی باشند، به طوری که صرفاً مدارک باید مربوط به کدرشته محل های دارای مجوز و شورای گسترش آموزش عالی مورد قبول واقع شود. همچنین دانش آموختگان دانشگاه های خارج از کشور و دانشگاه ها و مؤسسات غیردولتی، غیرانتفاعی مجاز به شرکت در این فراخوان نیستند.

دارا بودن میانگین کل 17 و یا بالاتر بدون احتساب نمره پایان نامه در مقطع کارشناسی ارشد

در اطلاعیه دانشگاه علامه طباطبایی آمده است: دارا بودن میانگین کل 16 و یا بالاتر در مقطع کارشناسی در تمامی رشته ها و دارا بودن میانگین کل 17 و یا بالاتر بدون احتساب نمره پایان نامه در مقطع کارشناسی ارشد در تمامی رشته ها از شرایط اختصاصی ثبت نام برای متقاضیان تحصیل در مقطع دکتری است. از طرفی متقاضیان باید از تاریخ فراغت از تحصیل شان بیش از دو سال نگذشته باشد.

کسب امتیاز 70 از کار پژوهشی و نمره 50 از آزمون زبان

لازم به ذکر است کسب حداقل 70 امتیاز از فعالیت های آموزشی و پژوهشی و مصاحبه و همچنین دارا بودن حداقل یک مقاله علمی - پژوهشی چاپ شده و کسب حداقل نمره 50 از آزمون زبان تا قبل از آزمون جامع دکتری از دیگر شرایط متقاضیان تحصیل در مقطع دکترا است.

لازم به ذکر است، متقاضیان تحصیل بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره تحصیلی دکتری در دانشگاه علامه طباطبایی می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت این دانشگاه مراجعه کنند.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای گردشگری و تجاری و آموزشی | مجری مستقیم و کارگزار سفرهای بین المللی خارجی

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 5 آبان 1400 بروزرسانی: 5 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 21894

به "دانشگاه علامه طباطبایی دانشجوی دکتری تخصصی پذیرش می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه علامه طباطبایی دانشجوی دکتری تخصصی پذیرش می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید