درخواست فدراسیون تیروکمان ازوزارت ورزش برای پرداخت پاداش کامپوند

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، تیم ملی کامپوند مردان ایران بعد از حضور در آخرین دوره مسابقات قهرمانی آسیا که سال 2019 و پیش از دوره کرونا به میزبانی تایلند برگزار شد به مدال برنز دست یافت.

درخواست فدراسیون تیروکمان ازوزارت ورزش برای پرداخت پاداش کامپوند

با این حال وزارت ورزش سال گذشته و در جریان تقدیر از مدال آوران سال 98 اقدامی برای پرداخت پاداش ملی پوشان کامپوند انجام نداد زیرا اعلام شده بود که کامپوند از فهرست بازی های آسیایی 2022 چین حذف شده است.

به گفته غلامرضا شعبانی بهار رئیس فدراسیون تیروکمان و طبق آیین نامه تجلیل از قهرمانان، در صورتی که رشته ای در سطح آسیا به عنوان اول تا سوم دست یابد و در فهرست بازی های آسیایی دوره آینده هم قرار داشته باشد، ورزشکارانش مستحق دریافت پاداش می شود در غیر این صورت پاداش مصوب به آنها تعلق نمی گیرد.

به همین دلیل و با توجه کنار گذاشتن کامپوند از فهرست بازی های آسیایی یک سال بعد، وزارت ورزش پاداش مدال برنز ورزشکاران این رشته را پرداخت نکرد.

این در حالی است که در جریان جام جهانی سوئیس که دو هفته پیش با حضور کمانداران کشورمان در لوزان برگزار گشت، دبیرکل فدراسیون جهانی تیروکمان از حضور قطعی این رشته در بازی های آسیایی 2022 چین و المپیک 2028 خبر داد.

بر همین اساس غلامرضا شعبانی بهار که در دیدار با تام دیلن این خبر را دریافت کرده بود، بعد از بازگشت به ایران طی مکاتبه با وزارت ورزش خواستار پرداخت پاداش تیم ملی کامپوند در مسابقات قهرمانی آسیا شد. وی در گفتگو با خبرنگاران این موضوع را اعلام و تاکید کرد که تا حاصل شدن نتیجه آن را پیگیری خواهد کرد.

تیم ملی کامپوند در مسابقات 2019 قهرمانی آسیا با ترکیب محمدصالح پالیزبان، دانیال حیدرزاده و نیما محبوبی به مدال برنز دست یافت. این تیم پس از شکست مقابل هند در مرحله نیمه نهایی مسابقات، پیروز شد مالزی را در دیدار رده بندی شکست دهد و به عنوان سوم آسیا دست یابد.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 50094

به "درخواست فدراسیون تیروکمان ازوزارت ورزش برای پرداخت پاداش کامپوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست فدراسیون تیروکمان ازوزارت ورزش برای پرداخت پاداش کامپوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید