دلایل وزیر فرانسوی برای نامگذاری گربه اش به نام برگزیت

به گزارش بلاگ پو، تهران - خبرنگاران - اقدام ناتالی لوآزو وزیر مسئول امور اروپایی فرانسه که نامه گربه خانگی اش را برگزیت گذاشته است، تعجب محافل سیاسی را به همراه داشته است.

دلایل وزیر فرانسوی برای نامگذاری گربه اش به نام برگزیت

به گزارش شبکه تلویزیونی یورونیوز، ناتالی لوآزو نام گربه اش را برگزیت گذاشته است.

این اقدام خانم وزیر، در چند روز گذشته موجی از برآورد ها را در محافل سیاسی و خبری به همراه داشت.

وزیر مسئول امور اروپایی فرانسه در این باره گفت: اسم گربه ام را برگزیت گذاشته ام زیرا هر روز صبح با میومیو کردن مرا از خواب بیدار می نماید تا از اتاق بیرون رود. وقتی در را باز می کنم، با تردید به در نگاه می نماید و وقتی او را از اتاق بیرون می کنم، با نگاه خصمانه ای به من چشم می دوزد.

لوآزو بارها از روند خروج انگلیس از اتحادیه اروپا انتقاد نموده بود و در آخرین واکنش به این موضوع گفته است: من واقعا علت سردرگمی انگلیس را درخصوص برگزیت متوجه نمی شوم. این سردرگمی غیرقابل قبول است. تمدید؟ چرا؟ راهکار ، اعطای زمان بیشتر نیست. راهکار یک شیوه و استراتژی است که باید از جانب لندن ارائه گردد.

مجلس انگلیس دو ماه پیش با طرح موردنظر دولت درباره نحوه خروج از اتحادیه اروپا با اختلاف 230 رأی مخالفت کرد. با وجود آنکه ترزا می نخست وزیر انگلیس پیروز شد امتیازهای بیشتری را از اتحادیه اروپا برای برطرف نگرانی مجلس کشورش کسب کند، اما این تغییرات نیز نمره قبولی از مجلس نگرفت و هفته گذشته برای دومین بار با اختلاف 149 رأی رد شد.

مجلس انگلیس متعاقباً به طرحی رأی داد که برگزیت تا روشن شدن نحوه خروج این کشور از اتحادیه اروپا به تعویق بیفتد.

می قصد داشت تا به این بهانه طرح هفته گذشته خود را دوباره به رأی بگذارد. با این حال، اظهار نظر امروز رئیس مجلس عوام در کنار طرح تعویق برگزیت، آینده این طرح را بیش از پیش دچار ابهام نموده است.

این تحولات درحالی صورت می گیرد که طرفداران برگزیت از چندی پیش در اعتراض به روند خروج انگلیس از اتحادیه اروپا، دست به تظاهراتی زدند که از شمال شرق این کشور شروع و 29 مارس، روزی که مهلت دوساله برگزیت به انتها می رسد در مقابل مجلس ختم می گردد.

معترضان که با حمل پرچم انگلیس و شعارها نوشته هایی در حمایت از خروج این کشور از اتحادیه اروپا راهپیمایی می نمایند، قصد دارند در مقابل مجلس دست به تظاهرات اعتراضی بزنند.

شبک**اروپام**9041**1392

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: ایرنا
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 5563

به "دلایل وزیر فرانسوی برای نامگذاری گربه اش به نام برگزیت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلایل وزیر فرانسوی برای نامگذاری گربه اش به نام برگزیت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید