دلیل حضور عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در فدراسیون شطرنج چیست؟

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، مهدی محمدنبی دبیرکل پیشین فدراسیون فوتبال که در حال حاضر عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس است هفته گذشته با حکم مسعود سلطانی فر وزیر ورزش به عنوان عضو هیات رئیسه فدراسیون شطرنج منصوب شد.

دلیل حضور عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در فدراسیون شطرنج چیست؟

مهرداد پهلوان زاده رئیس فدراسیون شطرنج که پیشنهاد انتصاب محمدنبی در هیات رئیسه این فدراسیون از طرف وی مطرح شد، در تبادل نظر با خبرنگاران در خصوص چرایی آن شرح داد و گفت: ایده اولیه برای حضور وی در هیات رئیسه فدراسیون سال گذشته مطرح شد. از آقای محمدنبی برای حضور در مراسم اختتامیه جام فجر دعوت نموده بودیم. در همین مراسم و طی صحبت هایی که با او داشتم، متوجه شدم اطلاعات خوبی از شطرنج داشته و خیلی مشتاق و علاقمند مباحث و رویدادهای این رشته را دنبال می نماید. برادرزاده آقای نبی هم از شطرنجبازان هستند.

وی با تاکید بر اینکه مهدی محمدنبی در صحبت های خود نشان داد که ایده های خوبی برای شطرنج دارد، توضیح داد: محمدنبی از مدیران با سابقه در فوتبال است که حتی مقطعی دبیرکل فدراسیون فوتبال بوده است. مدیریت در فوتبال هم با سایر رشته ها تفاوت های زیادی دارد. قطعاً تجربه این مدیریت می تواند بسیار یاری حال باشد. از حضور محمدنبی به خصوص در زمنیه های مالی و جذب اسپانسر می توانیم یاری زیادی بگیریم.

به گفته رئیس فدراسیون شطرنج با انتصاب محمدنبی، ترکیب هیات رئیسه این فدراسیون کامل شد.

پهلوان زاده گفت: رضا خشنود (رئیس منطقه آزاد انزلی)، محمد گودرزی (از مدیران شرکت سایپا) و مجتبی دانشور (رئیس هیات شطرنج تهران) همراه با رئیس، دبیر، خزانه دار و نایب رئیس فدراسیون و همچنین خبره ورزشی شطرنج از دیگر اعضای هیات رئیسه فدراسیون شطرنج هستند.

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 7639

به "دلیل حضور عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در فدراسیون شطرنج چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلیل حضور عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در فدراسیون شطرنج چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید