دلیل غیبت ایران در انتخابات جهانی تیروکمان، پُرحاشیه هستیم

به گزارش بلاگ پو، غلامرضا شعبانی بهار در تبادل نظر با خبرنگاران، با تاکید بر اینکه فدراسیون تیروکمان ایران در انتخابات سال آینده فدراسیون جهانی که همزمان با مسابقات قهرمانی جهانی برگزار می گردد، نماینده ای نخواهد داشت چون اصلا برنامه ای برای آن ندارد، در خصوص چرایی موضوع شرح داد.

دلیل غیبت ایران در انتخابات جهانی تیروکمان، پُرحاشیه هستیم

شعبانی گفت: از سال 2012 تا به امروز نام تیروکمان ایران به خاطر انتخاباتش و حواشی زیادی که داشت همواره به عنوان یک فدراسیون مسئله دار در فدراسیون دنیای مطرح بوده است و از این حیث یک فدراسیون پُرحاشیه برای مدیران دنیای این رشته به حساب می آییم.

رئیس فدراسیون تیروکمان در شرح تکمیلی این موضوع تاکید نمود: فدراسیون فعلی تیروکمان ایران هیچ مسئله ای با فدراسیون دنیای ندارد اما قابل انکار نیست که ما میراث دار اختلاف داخلی هستیم که به خاطر آن شکایت های زیادی هم به فدراسیون دنیای برده شد. این اتفاقات مربوط به گذشته است اما آن موقع تاثیر منفی به جا گذاشت که همچنان تبعاتش را شاهد هستیم.

شعبانی بهار ادامه داد: طبیعی است که فدراسیون دنیای برای تکمیل ترکیب هیات رئیسه خود و دیگر کمیته ها و کمیسیون های وابسته اش از نمایندگان کشورهایی حمایت می نماید که پیشینه ای بی حاشیه داشته و فدراسیونی آرام دارند نه کشوری مانند ایران؛ فدراسیون دنیای از سال 2012 همواره مسئله ای به نام ایران داشته است. قاعدتا مسئولان این فدراسیون برای داشتن نماینده ای از چنین کشور پرحاشیه ای در میان اعضای هیات رئیسه خود رغبتی نخواهد داشت.

وی با تاکید دوباره بر اینکه فدراسیون تیروکمان ایران برای حضور در انتخابات سال آینده فدراسیون دنیای هیچ برنامه ای ندارد، یادآور شد: البته کار اصولی هم این است که ایران کسب کرسی های مهم و تاثیرگذار بین المللی در حد عضویت در هیات رئیسه را از سطح آسیا شروع کند. وقتی در سطح قاره چنین جایگاهی نداریم، خیلی منطقی نیست که برای کرسی دنیای برنامه داشته باشیم.

شعبانی بهار اعلام کرد: برنامه فدراسیون تیروکمان برای کسب کرسی حد عضویت در هیات رئیسه از قاره آسیا شروع می گردد تا از این طریق بتوانیم به کرسی دنیای هم نزدیک شویم.

به گزارش خبرنگاران، مسابقات تیروکمان قهرمانی دنیا (داخل سالن) و بعد از المپیک توکیو و در فاصله زمانی 19 تا 26 سپتامبر (28 شهریورماه تا 4 مهرماه 1400) در یانکتون آمریکا برگزار می گردد. کنگره انتخاباتی فدراسیون دنیای هم همزمان با این رقابت ها برگزار خواهد شد.

مجله گرگانلند

مجله گرگانلند | وبلاگ خبری گرگانلند، مجله خبری گرگان

مجله دانلود و سرگرمی

مجله دانلود و سرگرمی | معرفی بازی ها و سرگرمی های رایانه ای
منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 32034

به "دلیل غیبت ایران در انتخابات جهانی تیروکمان، پُرحاشیه هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلیل غیبت ایران در انتخابات جهانی تیروکمان، پُرحاشیه هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید