دورخیز برای شکستن رکورد زوتوپیا ، سبقت انیمیشن چینی از بهترین های هالیوود

به گزارش بلاگ پو، نخستین تجربه کارگردانی یانگ یو در هفته اول اکران در چین 91.5 میلیون دلار فروخت و چند رکورد مربوط به فیلم های انیمیشن را شکست.

دورخیز برای شکستن رکورد زوتوپیا ، سبقت انیمیشن چینی از بهترین های هالیوود

با تور چین سفری فراموش نشدنی را تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از ورایتی، انیمیشن سه بعدی نژا با اینکه فقط در چین روی پرده رفت اما به لطف فروش نزدیک به 92 میلیون دلار در سه روز دومین فیلم پرفروش هفته در بازارهای بین المللی لقب گرفت. تنها شیرشاه استودیو دیزنی با 143 میلیون دلار بالاتر از انیمیشن پرهزینه چینی ایستاد که نمایش عمومی آن در چند بازار بزرگ همچنان ادامه دارد.

نژا با 21 میلیون دلار فروش در روز اول اکران رکورد من نفرت انگیز 3 را شکست، 33 میلیون دلار در یک روز فروخت و که هشت میلیون دلار بیش از رکورد 25 میلیون دلاری زوتوپیا بود و فروش 92 میلیون دلاری آن هم رکورد 64 میلیون دلاری اکران افتتاحیه من نفرت انگیز 3 را به هم ریخت که سال 2017 به دست آمده بود. اگر درآمدهای پیش از اکران رسمی هم در نظر گرفته گردد، درآمد نژا تا امروز در آستانه رسیدن به 103 میلیون دلار است.

زوتوپیا با درآمد 236 میلیون دلاری پرفروش ترین انیمیشن اکران شده در تاریخ سینمای چین است اما به نظر می رسد نژا بتواند خیلی زود این رکورد را هم بکشند و به نام خود بزند. تماشاگران در دو سایت پرطرفدار چینی به این فیلم به ترتیب نمره های 9.7 و 8.7 از 10 داده اند و تبلیغ گسترده دهان به دهان باعث شده است امیدواری به رکوردشکنی آن بیش از پیش گردد.

از سوی دیگر، شیرشاه در سومین هفته اکران در چین فقط 5.8 میلیون دلار فروخت تا درآمد در گیشه شلوغ ترین کشور جهان به مرز 115 میلیون دلار برسد. توان انیمیشن تازه استودیو دیزنی در چین خیلی زود از بین رفت و بعید است شیرشاه بتواند به رکوردهای موجود حتی نزدیک گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 29 مرداد 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 9071

به "دورخیز برای شکستن رکورد زوتوپیا ، سبقت انیمیشن چینی از بهترین های هالیوود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دورخیز برای شکستن رکورد زوتوپیا ، سبقت انیمیشن چینی از بهترین های هالیوود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید