دونالد ترامپ، ترامپ کوچک را به کنگره دعوت کرد

به گزارش بلاگ پو، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا برای سخنرانی سه شنبه شب خود کودکی به نام جوشوآ ترامپ را به عنوان مهمان ویژه به کنگره آمریکا دعوت نموده است.

دونالد ترامپ، ترامپ کوچک را به کنگره دعوت کرد

به گزارش یورونیوز،این کودک که نسبتی با رئیس جمهوری ایالات متحده آمریکا ندارد در مدرسه به دلیل تشابه اسمی با دونالد ترامپ مورد اذیت و آزار قرار گرفته است.

کاخ سفید اعلام نموده است که این دانش آموز کلاس ششم یکی از دهها مهمان ویژه دونالد ترامپ و ملانیا ترامپ در جریان مراسم ایراد سخنرانی وضعیت اتحاد (State of the union) خواهند بود.

در بیانیه کاخ سفید آمده است که جوشوآ ترامپ به علم، هنر، تاریخ و حیوانات علاقه دارد. به گفته کاخ سفید او امیدوار است بتواند در آینده شغلی مرتبط با حیوانات داشته باشد.

رئیس جمهوری آمریکا، بانوی اول این کشور و 535 عضو کنگره اجازه دارند برای سخنرانی سالانه دونالد ترامپ افرادی را به ساختمان کنگره دعوت نمایند.

سخنرانی سالانه رئیس جمهوری در کنگره ایالات متحده از رویدادهای مهم سیاسی سال در این کشور محسوب می گردد.

روسای جمهوری اغلب افرادی را به سخنرانی خود دعوت می نمایند که جنبه ای از زندگی آنها با مسائل مطرح شده در سخنرانی ارتباط دارد.

از دیگر مهمانان دونالد و ملانیا ترامپ در سخنرانی سه شنبه شب می توان به اعضای خانواده جرالد و شرون دیوید اشاره نمود. جرالد و شرون دیوید زوجی سالخورده بودند که توسط یک مهاجر غیرقانونی به قتل رسیدند.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 4457

به "دونالد ترامپ، ترامپ کوچک را به کنگره دعوت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دونالد ترامپ، ترامپ کوچک را به کنگره دعوت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید