دو مقام دولتی برای پاسخ به سوالات درباره استیضاح ترامپ در کنگره حاضر نشدند

به گزارش بلاگ پو، ولز گریفیت، معاون ویژه ترامپ و همچنین مایکل دافی، مدیر امنیت ملی در دفتر بودجه و مدیریت در جلسه کنگره آمریکا برای تحقیقات درباره استیضاح ترامپ حاضر نشدند.

دو مقام دولتی برای پاسخ به سوالات درباره استیضاح ترامپ در کنگره حاضر نشدند

به گزارش ، ولز گریفیت، معاون ویژه رئیس جمهور و مدیر ارشد محیط زیست و انرژی بین الملل در شورای امنیت ملی دولت دونالد ترامپ و همچنین مایکل دافی، مدیر امنیت ملی در دفتر بودجه و مدیریت از حضور در جلسه استماع صبح سه شنبه کنگره آمریکا برای تحقیقات درباره استیضاح ترامپ که پشت در های بسته برگزار گردید، خودداری کردند.

در همین حال پایگاه خبری هیل گزارش داد دموکرات های مجلس نمایندگان آمریکا در راستای تحقیقات مربوط به استیضاح رئیس جمهور این کشور از میک مالوینی، رئیس ستاد کارکنان کاخ سفید خواستند تا روز آدینه برای ادای شهادت در کنگره حضور یابد.

ترامپ برخلاف ادعاهایش به دنبال راه اندازی تجارت در اوکراین بوده است

آدام شیف، الیوت انجل و کارولین مالونی، روسای کمیته های اطلاعاتی، امور خارجی مجلس نمایندگان و سرپرست کمیته نظارت مجلس در نامه ای به مالوینی اعلام کردند: بر اساس شواهد جمع آوری شده در تحقیقات استیضاح و گزارش های عمومی، معتقدیم که شما اطلاعات قابل توجه و دست اولی در ارتباط با تحقیقات مجلس نمایندگان در اختیار دارید.

دموکرات ها می گویند بر اساس اطلاعات افشا شده در جریان تحقیقات استیضاح، مالوینی نقش جدی در درخواست ترامپ از عوامل خارجی برای مداخله در انتخابات 2020 داشت. همچنین دموکرات ها بنابر مدارک گردآوری شده می گویند مالوینی ممکن است با گوردون سوندلند، سفیر آمریکا در اتحادیه اروپا و رودی جولیانی، وکیل ترامپ در اجرای طرح پیگیری تحقیقات علیه جو بایدن، رقیب دموکرات ترامپ در انتخابات 2020، همکاری نموده باشد.

تعاملات ترامپ با مقامات اوکراینی این روز ها در مرکز تحقیقات مربوط به استیضاح وی از سوی دموکرات ها قرار گرفته است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 6 دی 1398 بروزرسانی: 27 فروردین 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 15204

به "دو مقام دولتی برای پاسخ به سوالات درباره استیضاح ترامپ در کنگره حاضر نشدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دو مقام دولتی برای پاسخ به سوالات درباره استیضاح ترامپ در کنگره حاضر نشدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید