راه اندازی آزمایش تشخیص مولکولی کرونا با روشی جدید در بیمارستان امام رضا(ع)

به گزارش بلاگ پو، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از راه اندازی آزمایش تشخیص مولکولی کرونا ویروس با روش Real Time PCR در آزمایشگاه بوستان بیمارستان امام رضا(ع) خبر داد.

راه اندازی آزمایش تشخیص مولکولی کرونا با روشی جدید در بیمارستان امام رضا(ع)

به گزارش گروه استان های خبرگزاری خبرنگاران از دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، بهمن روشنی درباره راه اندازی آزمایش تشخیص مولکولی کرونا ویروس با روش Real Time PCR در آزمایشگاه بوستان بیمارستان امام رضا(ع) این شهرستان اظهار کرد: پس از راه اندازی تست کرونا ویروس در آزمایشگاه مرکزی معاونت درمان در هفته گذشته با تلاش و پیگیری های مستمر مدیریت آزمایشگاه معاونت درمان انجام این تست در آزمایشگاه کلینیک بوستان فراهم شد.

وی اضافه نمود: در این مرحله تجهیزات و مواد مورد نیاز برای راه اندازی آزمایشگاه تأمین شده و این آزمایشگاه امروز با پذیرش نمونه بیماران آغاز به کار کرد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با ابراز امیدواری برای کنترل فرایند شیوع ویروس کرونا گفت: با راه اندازی این دو آزمایشگاه تعداد پذیرش و سرعت پاسخ دهی به نمونه های کرونا ویروس افزایش خواهد یافت.

روشنی بیان کرد: از همه همشهریان درخواست می کنیم با رعایت موازین بهداشتی و با ماندن در خانه به ریشه کنی این بیماری کمک کنند.

انتهای پیام/4121/4062/

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 23782

به "راه اندازی آزمایش تشخیص مولکولی کرونا با روشی جدید در بیمارستان امام رضا(ع)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی آزمایش تشخیص مولکولی کرونا با روشی جدید در بیمارستان امام رضا(ع)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید