روزنامه الوطن بحرین: با پیروزی مقابل ایران 90 درصد راه صعود را رفته ایم

به گزارش بلاگ پو، یک روزنامه بحرینی گفت تیم ملی فوتبال این کشور در دیدار با ایران به دنبال پیروزی است چرا که حتی تساوی هم بحرین را در مارپیچ اعداد قرار می دهد!

روزنامه الوطن بحرین: با پیروزی مقابل ایران 90 درصد راه صعود را رفته ایم

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، روزنامه الوطن بحرین در گزارشی به بررسی شرایط صعود تیم ملی این کشور به جام ملت های 2023 آسیا و صعود به دور نهایی انتخابی جام جهانی 2022 پرداخت و تاکید کرد حتی کسب تساوی برای بحرین مقابل ایران می تواند دردسرساز شود.

این روزنامه نوشت: تیم ملی فوتبال ما کار مهمی در پیش دارد، پیروزی در دو مسابقه مقابل ایران و هنگ کنگ به منظور کسب بلیت صعود مستقیم به جام ملت های 2023 آسیا در چین و بلیت صعود به مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2022 قطر.

پیروزی 8 بر صفر مقابل هنگ کنگ انگیزه روحی برای بحرین است تا مهمترین دیدار خود را در این مرحله برابر ایران انجام بدهد. بحرین ملزم به شکست ایران و کسب سه امتیاز است که در این صورت 90 درصد صعودش به مرحله بعد بدون احتساب دیگر نتایج این گروه قطعی است. البته بحرین باید 10 درصد باقیمانده را با شکست دادن هنگ کنگ در آخرین بازی این مرحله تکمیل کند.

در صورت تساوی بحرین مقابل ایران، تیم ما باید با اختلاف زیاد هنگ کنگ را شکست بدهد و از سوی دیگر منتظر هدیه تیم عراق باشد تا تیم ملی ایرانرا متوقف کند. در صورت باخت عراق، بحرین از مسابقات انتخابی جام جهانی خداحافظی می کند و برای صعود به جام ملت های آسیا وارد مرحله مقدماتی خواهد شد.

الوطن همچنین شرایط گروه های دیگر را برای نحوه صعود بهترین تیم های دوم هر گروه بررسی کرده است. در بخشی از مطلب الوطن آمده است: اگر در گروه E تیم ملی قطر صدرنشین شود، پنج تیم برتر رده دوم (به جای چهار تیم) راهی مرحله نهایی خواهند شد (چون قطر خودش میزبان جام جهانی است) که این برترین ها با اختلاف امتیاز و تفاضل گل محاسبه خواهد شد.

bestcanadatours.com

مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا
منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 49669

به "روزنامه الوطن بحرین: با پیروزی مقابل ایران 90 درصد راه صعود را رفته ایم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روزنامه الوطن بحرین: با پیروزی مقابل ایران 90 درصد راه صعود را رفته ایم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید