رکابزنان گزینه اعزام به المپیک به حقوق وزارت ورزش می رسند؟، قمری: علی نژاد قول پیگیری داد

به گزارش بلاگ پو، رییس فدراسیون دوچرخه سواری گفت: معاون قهرمانی وزارت ورزش با پیشنهاد ما مبنی بر پرداخت حقوق یک سهمیه المپیک و تقسیم آن بین گزینه های اعزامی موافقت کرد و قول پیگیری داد.

رکابزنان گزینه اعزام به المپیک به حقوق وزارت ورزش می رسند؟، قمری: علی نژاد قول پیگیری داد

خسرو قمری در مصاحبه با خبرنگاران درباره اینکه با توجه به معین نبودن رکابزن اعزامی به المپیک، وزارت ورزش با پرداخت حقوق یک سهمیه المپیک دوچرخه سواری موافقت کرد یا خیر بیان نمود: کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش به افرادی که سهمیه المپیک را به اسم گرفته بودند حقوقی را پرداخت کرد. از آنجا که در دوچرخه سواری سهمیه به نام کشور است ما درخواست کردیم به اندازه همان یک سهمیه به ما حقوق بدهند تا آن را بین 5-6 ورزشکاری که گزینه اعزام به المپیک هستند، تقسیم کنیم. ما با خود ورزشکاران هم جلسه گذاشتیم و با این تصمیم ما هم موافق بودند.

او اضافه کرد: از این رو برای پیگیری این تصمیم چند مرتبه هم نامه نوشتیم و آقای علی نژاد قول داد براساس پیشنهاد ما این قضیه را پیگیری و حل نماید. کمیته ملی المپیک نیز پیشنهادی که دادیم را قبول کرد و پرداخت حقوق را انجام داد.

قمری در پاسخ به این پرسش که چه کسانی گزینه اعزام به المپیک هستند، گفت: فکر می کنم بهتر است نگوییم و افراد به اردو دعوت شوند معین می گردد چه کسانی هستند. از الان بخواهیم اسامی را بگوییم منفعتی برای کار ما ندارد.

او در پاسخ به این پرسش که محتمل است اگر شرایط برگزاری مرحله سوم لیگ جاده فراهم نگردد، لیگ با همان دو مرحله مشخص تکلیف گردد، تاکید نمود: ما تا لحظه ای که برای ثبت نام تیم های کنتینانتال در اتحادیه جهانی دوچرخه سواری فرصت داریم، کوشش می کنیم تا لیگ را برگزار کنیم اما اگر شرایط از لحاظ شیوع ویروس کرونا اجازه نداد به تیم ها هم قبلا اعلام نموده ایم که براساس نتایج مرحله دوم، قهرمانی برای تیمی است که بهترین عملکرد را داشته است.

اکنون هم تعطیلی 10 روزه، لیگ برتر جاده،تریال و دسته یک را کنسل کرد. البته تا الان که مسابقات لیگ را برگزار نموده ایم خدا را شکر هیچ کدام از ورزشکاران، مربیان و داوران ما از لحاظ ابتلا به ویروس کرونا دچار مشکل نشده اند.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

thailandro.ir: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 36714

به "رکابزنان گزینه اعزام به المپیک به حقوق وزارت ورزش می رسند؟، قمری: علی نژاد قول پیگیری داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رکابزنان گزینه اعزام به المپیک به حقوق وزارت ورزش می رسند؟، قمری: علی نژاد قول پیگیری داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید