زایشگاه ها محل آلودگی به کرونا نیست ، اولویت درمان کووید 19 با مادران باردار است

به گزارش بلاگ پو، معاون درمان وزارت بهداشت گفت: زایشگاه ها محل آلودگی به کرونا نیست، زیرا تمام همکاران ماما لباس حفاظتی می پوشند و نوبه ای ارزیابی کرونا می شوند.

زایشگاه ها محل آلودگی به کرونا نیست ، اولویت درمان کووید 19 با مادران باردار است

قاسم جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت در مصاحبه با خبرنگار اجتماعی خبرنگاران، درباره ایمنی بلوک های زایمان گفت: برای حضور مادران باردار در بلوک بلوک های زایمان اصلا جای نگرانی نیست زیرا مادران در اتاق های تک تخته و مراکز LDR حضور پیدا می نمایند.

وی ادامه داد: زایشگاه ها محل آلودگی به کرونا نیست زیرا تمام همکاران ماما که در خط زایمان هستند لباس حفاظتی می پوشند و طور دوره ای ارزیابی کرونا می شوند و باید بگویم خانم های باردار در بخش های مخصوص خودشان آلوده نخواهند شد.

جان بابایی مطرح کرد: اما نکته مهم اینجاست که مادر با آلودگی به کرونا وارد بیمارستان می گردد و در این 6ماه تعداد نیز نسبتا کم نبود که با مراقبت همکاران مامای ما توانستیم خیلی از این افراد را تحت درمان قرار بدهیم و ختم بارداری انجام دهند.

معاون درمان وزارت بهداشت گفت: زمانی که خانم حامله دچار بیماری کرونا می گردد اولویت با درمان کرونا است و در یک شرایط بهتر به سمت زایمان برود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 21 مهر 1399 بروزرسانی: 21 مهر 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 32818

به "زایشگاه ها محل آلودگی به کرونا نیست ، اولویت درمان کووید 19 با مادران باردار است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زایشگاه ها محل آلودگی به کرونا نیست ، اولویت درمان کووید 19 با مادران باردار است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید