سارقان موبایل قاپ با 51 فقره سرقت بازداشت شدند

به گزارش بلاگ پو، رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی، از دستگیری 2 موبایل قاپ شمال شرق پایتخت با 51 فقره سرقت اطلاع داد.

سارقان موبایل قاپ با 51 فقره سرقت بازداشت شدند

به گزارش ،سرهنگ کارآگاه مرتضی نثاریگفت: بیست و هفتم اسفند ماه جاری پرونده ای در مورد دستگیری دزد گوشی قاپ به نام فردین 24 ساله توسط کلانتری 147 گلبرگ برای رسیدگی تخصصی به پایگاه چهارم پلیس آگاهی ارجاع شد.

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی پایتخت بیان داشت: گزارش کلانتری حاکی از آن بود، فردین هنگام سرقت گوشی تلفن همراه یکی از شهروندان، با هوشیاری مردم دستگیر و همدست وی پیروز به فرار می گردد و پس از تحویل به ماموران کلانتری در تحقیقات انجام گرفته در کلانتری، فقط به یک فقره سرقت نافرجام اعتراف می نماید.

این مقام انتظامی عنوان داشت: پس از آنالیز سوابق کیفری متهم تعیین شد، وی پیشتر در مورد سرقت قاپ زنی دست داشته و پس از دستگیری روانه زندان شده است.

وی اضافه کرد: در پایش های اطلاعاتی و آنالیز پرونده های ارجاعی به این پایگاه تعیین شد که متهم مرتکب جرایم مشابه دیگری نیز شده است.

نثاری با اشاره به اینکه متهم در ادامه تحقیقات پلیسی به 51 فقره سرقت با همکاری همدستش اعتراف کرد، ادامه داد: در ادامه تحقیقات پلیسی، متهم دیگر نیز در مخفیگاهش دستگیر و پس از انتقال به پایگاه چهارم به جرایم ارتکابی اعتراف کرد.

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی در انتها با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال سرقتی را بیش از یک میلیارد ریال برآورد نموده اند، گفت: هر 2 دزد برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای گردشگری و تجاری و آموزشی | مجری مستقیم و کارگزار سفرهای بین المللی خارجی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 5 آبان 1400 بروزرسانی: 5 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 21808

به "سارقان موبایل قاپ با 51 فقره سرقت بازداشت شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سارقان موبایل قاپ با 51 فقره سرقت بازداشت شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید