سازمان غذا و داروی آمریکا:اظهارات ترامپ درباره کرونا مشکل ساز است

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران به نقل از سی ان ان، سازمان غذا و داروی آمریکا، ادعای ترامپ درباره ویروس کرونا را رد کرد.

سازمان غذا و داروی آمریکا:اظهارات ترامپ درباره کرونا مشکل ساز است

ترامپ پیشتر مدعی شده بود که آزمایش های ما در آمریکا نشان می دهد که 99 درصد موارد کرونا بی ضرر هستند، اما حال استیفان هان از مسئولان سازمان غذا و داروی آمریکا در گفتگویی گفت که برخی ادعاهای رئیس جمهور درباره کرونا دارای مسائل جدی است.

این مقام آمریکایی در ادامه سخنان روز گذشته ترامپ درباره بی ضرر بودن 99 درصد موارد ابتلاء به کرونا را رد کرد.

در جریان شیوع کرونا، برخی اظهارات ترامپ در سخنرانی ها و موضع گیری های عمومی خبر ساز شده است از جمله پیش از این او در یک نشست خبری تزریق مواد شوینده را برای مقابله با ویروس کرونا پیشنهاد کرده بود که پس از این اظهارات جنجالی، مرکز کنترل موارد مسمومیت ها در آمریکا گفت که مسمومیت ناشی از استفاده از مواد شوینده و گندزدا سیر صعودی داشته است.

پس از ادعای ترامپ درباره تزریق مواد شوینده، آژانس مدیریت اورژانس ایالت مریلند در واکنش به سخنان رئیس جمهور آمریکا به صورت رسمی گفت که تحت هیچ شرایطی نباید محصولات شوینده و ضدعفونی کننده را برای درمان بیماری کووید -19 تزریق کرد یا نوشید یا به هر روش دیگری وارد بدن کرد، چون سخنان رئیس جمهوری مبنای علمی ندارد.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 آبان 1400 بروزرسانی: 3 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 29969

به "سازمان غذا و داروی آمریکا:اظهارات ترامپ درباره کرونا مشکل ساز است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سازمان غذا و داروی آمریکا:اظهارات ترامپ درباره کرونا مشکل ساز است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید