سازمان ملل: تنها 17 درصد یاری های بشردوستانه به لبنان محقق شد

به گزارش بلاگ پو، سازمان ملل اعلام نمود، تنها 17 درصد از یاری های اقتصادی وعده داده شده به لبنان در پی درخواست فوری بشردوستانه در نتیجه انفجار بیروت تامین شد.

سازمان ملل: تنها 17 درصد یاری های بشردوستانه به لبنان محقق شد

به نوشته روزنامه الشرق الاوسط چاپ لندن، استفان دوجاریک، سخنگوی دبیرکل سازمان ملل به خبرنگاران در نیویورک گفت: وعده های اهداکنندگان برای این درخواست دلگرم کننده بود اما در حال حاضر فقط 17 درصد این میزان تأمین شده است.

وی در کنفرانس خبری اینترنتی اضافه نمود: ما اکنون با شرکای خود در زمینه بشردوستانه در کوششیم تا 344 میلیون دلار وعده یاری های اقتصادی به 300 هزار تن را در تأمین نیازهای فوریشان بدست آوریم.

از سوی دیگر، وزارت خارجه آمریکا در بیانیه ای گفت، دیوید شنکر، معاون وزیر خارجه آمریکا روز چهارشنبه به بیروت سفر خواهد نمود.

در این بیانیه آمده است که شنکر در جریان این سفر با نمایندگان جامعه مدنی ملاقات و درباره کوشش های مرتبط با یاری های آمریکا در پی انفجار بندر بیروت در 3 اوت گفت وگو خواهد نمود.

وی همچنین رهبران لبنانی را ترغیب خواهد نمود تا اصلاحاتی را انجام دهند که تمایلات ملت لبنان در زمینه شفافیت، محاکمه و دولت خالی از فساد را پاسخ مثبت دهد. ، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 30 مهر 1399 بروزرسانی: 30 مهر 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 33463

به "سازمان ملل: تنها 17 درصد یاری های بشردوستانه به لبنان محقق شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سازمان ملل: تنها 17 درصد یاری های بشردوستانه به لبنان محقق شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید