ستاد حمایت از مقابله با بحران کرونا در انجمن چشم پزشکی

به گزارش بلاگ پو، رئیس انجمن چشم پزشکی ایران از تشکیل ستاد حمایت از مقابله با بحران کرونا در انجمن چشم پزشکی ایران اطلاع داد.

ستاد حمایت از مقابله با بحران کرونا در انجمن چشم پزشکی

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، محمود جباروند گفت: انجمن چشم پزشکی ایران برای یاری به مراکزی که با کرونا درگیر هستند تصمیم گرفت ستاد حمایت از مقابله با بحران کرونا را تشکیل دهد.

وی ادامه داد: در این ستاد با یاری انجمن چشم پزشکی ایران و مراکز چشم پزشکی خصوصی تهران و شرکت های چشم پزشکی حدود پنج میلیارد ریال اقلام مصرفی شامل ماسک، لباس محافظ، گان پزشکی، دستکش لاتکس و عینک های محافظ خریداری شد و با هماهنگی وزارت بهداشت و اداره کل تجهیزات پزشکی در اختیار دانشگاه های علوم پزشکی مراکز استان های گیلان، گلستان، زاهدان، زابل، اهواز، فردوس، طبس، بابل، ساری، یاسوج و کاشان نهاده شد.

جباروند گفت: در ایام تعطیلات نوروزی انجمن کماکان فعال و دایر است و یاری ها را جمع آوری و اقلام مورد احتیاج را تهیه و با هماهنگی وزارت بهداشت در اختیار مراکز فعال در امر مبارزه با کرونا قرار می دهد.

رئیس انجمن چشم پزشکی ایران مطرح کرد: خوشبختانه استقبال همچنان ادامه دارد و با افزایش یاری های نقدی این یاری ها همچنان ادامه پیدا خواهد نمود.

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 22215

به "ستاد حمایت از مقابله با بحران کرونا در انجمن چشم پزشکی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستاد حمایت از مقابله با بحران کرونا در انجمن چشم پزشکی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید