سلطانی فر: تکلیف 80 درصد از بدهی های استقلال و پرسپولیس معین گشت

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان، سلطانی فر وزیر ورزش در باره شرایط دو تیم استقلال و پرسپولیس گفت: این نوید را به هواداران دو تیم می دهم که بالای هشتاد درصد بدهی های آنها معین تکلیف گردیده است.

سلطانی فر: تکلیف 80 درصد از بدهی های استقلال و پرسپولیس معین گشت

وی اضافه نمود: روزی که وزیر شدم با بدهی و جرایم مالیاتی 100 و 70 میلیاردی دو تیم روبرو شدم و در 15 سال گذشته کسی بدنبال مشخص تکلیف مالیات این دو تیم نرفته بود.

وزیر ورزش وجوانان با بیان اینکه برای پرسپولیس و استقلال اقدامات ساختاری خوبی انجام شده است، اظهارداشت : این دو باشگاه که اکنون در بهترین شرایط ساختاری قرار گرفته اند و برای اولین بار بصورت همزمان به مرحله یک چهارم رسیده اند به سمت درآمدزایی بیشتر هم حرکت خواهند کرد.

سلطانی فر در جمع اعضای کمیسیون رسانه کمیته ملی المپیک گفت: برای پرسپولیس و استقلال اقدامات خوب ساختاری انجام شده است به طوریکه در زمینه تامین منابع مالی مشکلی به طور قطعی تا دو سال آینده وجود ندارد و با وجود پرداخت بدهی ها قطعا این روند به شکل بهتری ادامه خواهد داشت.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: این نوید را به هواداران استقلال و پرسپولیس می دهم که بالای هشتاد درصد بدهی های این دو تیم مشخص تکلیف گردیده است و با کمک وزیر اقتصاد و رییس امور مالیاتی کوشش می کنیم دهها میلیون تومان جرایم مالیاتی حداقل 15 سال اخیر را که بر اثر سو مدیریت گذشته برای استقلال و پرسپولیس بر جای مانده ، ساماندهی کنیم و هزینه ای از این بابت بر گردن این دو تیم نماند.

دکتر سلطانی فر گفت: روزی که وزیر شدم با بدهی و جرایم مالیاتی 100 و 70 میلیاردی دو تیم روبرو شدم و کلی هم بدهی به اشخاص حقیقی و حقوقی و امروز خوشبختانه با کوشش مدیران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس توانسته ایم به ترتیب 18 و 15 میلیارد تومان از بدهی اشخاص حقیقی را سال گذشته پرداخت کنیم و خوشبختانه بالای هشتاد درصد بدهی های ثابت گردیده دو تیم در کمیته مشخص وضعیت و کنفدراسیون فوتبال آسیا پرداخت گردیده است.

سلطانی فر در باره برخی خبرها مبنی بر بدهی کلان دوباشگاه در رسانه ها از سوی برخی اشخاص گفت: متاسفانه بدون مدرک مستند کسانی بر اساس فقط ادعا اعداد و مطالبی را مطرح می نمایند که صحیح نیست و آرامش هواداران و ورزش کشور را برهم می زنند ما برای مشخص بدهی ها به کمیته مشخص وضعیت فدراسیون فوتبال و کنفدراسیون آسیا نگاه می کنیم و ادعای افراد بدون سند و تایید این مراجع اعتباری ندارد و الان نگرانی برای پرداخت بدهی های مستند افراد نداریم و هر دو باشگاه در این مورد بسیار خوب و روشن عمل می نمایند.

وی ادامه داد: با توجه به برنامه ریزی هایی که برای سرخابی های تهران صورت گرفته، این دو باشگاه اکنون در بهترین شرایط ساختاری قرار گرفته اند و برای اولین بار بصورت همزمان به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا رسیده اند در لیگ برتر حداقل در سه فصل گذشته در رده های اول تا سوم هستند و به سمت درآمدزایی بیشتر هم حرکت خواهند کرد.

وزیر ورزش و جوانان ایجاد ساز و کار برای درآمد زایی دو باشگاه اسنقلال و پرسپولیس را در طول تاریخ آنها بی سابقه بوده و خیال ما برای تامین نیازهای مالی آنها از محل حامیان مالی تا سه سال آینده راحت است.

سلطانی فر در بخشی از سخنانش به پرونده های قضایی وزارت ورزش و جوانان اشاره نمود که در بدو ورودش به این وزارتخانه با آن روبرو بود و درادامه از همراهی رییس قوه قضاییه، دادستان، رییس دادگستری تهران، دادستان تهران و معاونانش که با حمایت های خود چند صد میلیارد تومان از بدهی ها را حل و فصل کردیم تقدیر کرد.

وزیر ورزش و جوانان با تقدیر از اصحاب رسانه بدلیل همراهی با جامعه ورزش ابراز امیدواری کرد که همچنان عرصه ورزش محلی برای تجلی توانمندی های جوانان ایرانی گردد تا موجبات رضایتمندی و شور و شعف آنها فراهم گردد.

منبع: mehrnews.com
انتشار: 3 شهریور 1397 بروزرسانی: 4 مهر 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 225

به "سلطانی فر: تکلیف 80 درصد از بدهی های استقلال و پرسپولیس معین گشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سلطانی فر: تکلیف 80 درصد از بدهی های استقلال و پرسپولیس معین گشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید