سلیمی:در حال سبک و سنگین کردن پیشنهاد فدراسیون هستم، پای تلویزیون حسرت خوردم ، وزنه برداری ستون ورزش ایران است

به گزارش بلاگ پو، قهرمان وزنه برداری المپیک لندن گفت: فعلا تعیین نیست که آیا در فدراسیون سمتی بر عهده بگیرم یا نه و در حال سبک و سنگین هستم تا ببینم در آینده اتفاقات چگونه پیش می رود.

سلیمی:در حال سبک و سنگین کردن پیشنهاد فدراسیون هستم، پای تلویزیون حسرت خوردم ، وزنه برداری ستون ورزش ایران است

بهداد سلیمی قهرمان اسبق وزنه برداری کشورمان در گفت و گو با ، درباره شرایطش و اینکه قرار است سمت مدیر فنی تیم ملی وزنه برداری را بر عهده بگیرد، گفت: باید بگویم چنین چیزی اصلأ نبوده است هر چند که پیشنهاداتی از فدراسیون بوده و جلسه ای را با مرادی و بیرانوند برگزار کردم و حالا باید بر روی اش کار و فکر کنم. زمانی که نهایی شد اعلام خواهم کرد. فعلأ در حال سبک و سنگین هستم تا ببینم در آینده اتفاقات چگونه پیش می رود.

هیچ تصمیمی برای بازگشت به میادین ندارم

او در مورد اینکه آیا امکان بازگشتش به میادین وزنه برداری وجود دارد یا خیر، گفت: در حال حاضر هیچ تصمیمی برای بازگشت به میادین ندارم هر چند که از آینده خبر ندارم.الان خارج از بحث ورزش فعالیت هایی دارم اما خیلی درگیر ورزش نیستم.هنگامی که مسابقات جهانی را مشاهده می کردم دوست داشتم خودم روی تخته بودم چون من با رکوردهایی که بازی های آسیایی ثبت کردم، می توانستم در مسابقات جهانی مدال نقره بگیرم. به هر حال شرایط زانوی من عالی نبود و همین شد که نتوانستم به ورزش قهرمانی ادامه بدهم و گرنه اگر شرایط مهیا بود خیلی علاقه مندم تا به ورزش ادامه بدهم.

عملکرد تیم ما در ترکمنستان رضایت بخش بود

سلیمی درباره کسب عنوان سومی ایران هم در مسابقات جهانی توضیح داد: به نظرم تیم ما در این مسابقات خیلی خوب کار کرد چرا که به جزء من ، کیانوش رستمی و سعید علی حسینی هم حضور نداشتند و بیشتر نفرات تیم را جوانانی تشکیل داده بودند که نخستین حضورشان را در رویدادی به این برزگی تجربه می کردند.در مجموع با وجودی که تیم ما ناقص بود اما کادر فنی به آن چیزی که می خواست رسید. خیلی خوشحالم که وزنه برداران توانستند از اعتلای نام وزنه برداری ایران به خوبی در عشق آباد ترکمنستان دفاع نمایند و این خودش یک موفقیت محسوب می گردد.رضا بیرالوند نیز یک ورزشکار جوان است و خیلی وزنه بردار توانمند و با استعدادی است و سایرین هم تا جایی که از دست شان بر می آمد خوب کار کردند. علی هاشمی هم خوشحال نماینده بود که برای دومین سال متوالی قهرمان جهان شد.

دیدن مسابقه هر ورزشکاری از گیرنده تلویزیونی سخت است

نفر اول المپیک لندن درباره رقابت لاشا تالاخادزه و اینکه چقدر از این موضوع ناراحت بود که نتوانست به ورزش ادامه دهد، گفت: بالاخره دیدن مسابقه هر ورزشکاری از گیرنده تلویزیونی سخت است اما چاره ای نیست باید با آن کنار آمد. دراین مقطع بیش از همه به فکر سلامتی و ادامه زندگی ام بودم.

داوودی اگر راهش را درست برود آینده درخشانی در انتظارش خواهد بود

دارنده طلا 2011 پاریس در رابطه با علی داوودی هم این چنین پاسخ داد: به نظرم علی داوودی هم جوان است و هم اینکه از استعداد خوبی برخوردار است و چنانچه با همین روند تمریناتش را ادامه دهد می تواند به عناوینی که مد نظرش است دست یابد. ضمنأ او دو سال متوالی توانسته بر بام رده سنی جوانان جهان بایستد. اگر او راهش را درست برود در آینده حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت.او توانایی پس دریافت رکورد قوی ترین مرد جهان از لاشا تالاخادزه گرجستانی را دارد به شرط اینکه تمام تمرکزش را به ورزش معطوف کند در آن صورت می تواند به افتخارات فراوانی دست یابد.

تیان تائو می تواند سهراب مرادی را به چالش بکشاند

ملی پوش سابق تیم ملی وزنه برداری در رابطه با طلای سهراب مرادی هم این چنین بیان داشت: او کسی است که در این چند سال اخیر توانسته از آبروی وزنه برداری ایران در جهان دفاع کند و در هر مسابقه ای که اعزام شده نه تنها صاحب مدال خوشرنگ طلا شده بلکه حتی رکورد شکنی هم داشته است. اگر مسئله ای پیش نیاید و همین روند را ادامه بدهد به راحتی می تواند تا چند سال دیگر افتخار آفرینی کند. به نظرم تیان تائو بردار با قدرتی است و همان طور که دیدید در ترکمنستان رقیب سر سختی برای مرادی بود و مطمئنا با توجه به سن سالی که دارد شاید توانایی به چالش کشیدن سهراب را داشته باشد.

مسئله براری و برخواه نباید رسانه ای می شد

سلیمی درباره حواشی بوجود آمده بین برخواه و براری هم گفت: با توجه به اینکه هنگام پیش آمدن این مضوع در آنجا نبودم نمی توانم نظری بدهم . این مسئله اشتباهی بود که از اول رسانه ای شد و متاسانه کار به جایی کشیده شد که ادامه این روند باعث شد تا حواشی بیشتر گردد ولی ورود رئیس فدراسیون می تواند این اختلافات را رفع نماید. باید تا قضیه بیشتر از این بیخ نشده ، رئیس فدراسیون به عنوان یک بزرگتر آن را جمع و جور نماید.

وزنه برداری ستون ورزش ایران است

قهرمان سه دوره بازی های آسیایی درباره سهمیه وزنه برداری ایران برای توکیو گفت: به هر حال سهمیه کم است و تعداد مدعیان حضور در المپیک هم زیاد است. سهراب، کیانوش و بقیه نفرات دنبال این هستند که به المپیک بروند. به نظرم هر کسی شایسته تر باشد و در مسابقات پیش رو موفق تر عمل کند، شانس بیشتری برای رفتن به المپیک دارد. جدای از این موضوع رشته وزنه برداری در کنار کشتی در این سال ها توانسته افتخارات فراوانی را در بازی های المپیک کسب نماید به نوعی ستون ورزش ایران است و امدوارم در توکیو هم بتواند باز هم افتخار آفرینی کند.

سلیمی در سرانجام درباره تیم بیمه رازی هم گفت: خوشبختانه تیم بیمه رازی دو سالی می گردد که در رشته وزنه برداری سرمایه گذاری نموده است و دیدگان مدیران این مجموعه حمایت تمام کامل از ورزشکاران شایسته عنوان دار است. خیلی کم هستند اشخاصی که بخواهند در ورزش سرمایه گذاری نمایند. هر کسی که ورود به ورزش می نماید تنها هدفش این است که به منافعی که می خواهد برسد. امیدوارم تیم بیمه رازی در سال بعد هم تیمداری کند و آن طور که مسئولان این تیم گفته اند قصد دارند در سال بعد هم به تیمداری شان ادامه دهند.

سلیمی: نساجی بدشانسی آورد/ به احترام طرفداران پرسپولیس پیگیر مطالباتم نشدم

بهداد سلیمی: برای خداحافظی از وزنه برداری، احساسی تصمیم نگرفتم

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 3008

به "سلیمی:در حال سبک و سنگین کردن پیشنهاد فدراسیون هستم، پای تلویزیون حسرت خوردم ، وزنه برداری ستون ورزش ایران است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سلیمی:در حال سبک و سنگین کردن پیشنهاد فدراسیون هستم، پای تلویزیون حسرت خوردم ، وزنه برداری ستون ورزش ایران است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید