سهرابیان: به خاطر مصدومیت جام ملت ها را از دست دادم، همه از استقلال می ترسند

به گزارش بلاگ پو، مدافع استقلال می گوید به دلیل مصدومیت شانس حضور در تیم ملی و بازی کردن در جام ملت های آسیا را از دست داده است.

سهرابیان: به خاطر مصدومیت جام ملت ها را از دست دادم، همه از استقلال می ترسند

به گزارش خبرنگاران، آرمین سهرابیان بازیکن جوان استقلال درباره موضوعات مختلفی صحبت نموده که مشروح صحبت های او در ادامه می آید:

از شرایط دستت آغاز کنیم.

مسئله ای بابت مصدومیت ندارم و آتل دستم را یک هفته است که باز کردم و فیزیوتراپی انجام دادم. فکر می کنم یک هفته زمان لازم دارم تا در بهترین شرایط قرار بگیرم اما مسئله ای برای آغاز تمرینات ندارم و می توانم از اولین روز در کنار تیم تمرین کنم.

این مصدومیت شانس حضور در تیم ملی را نیز از تو گرفت.

متاسفانه بد موقع مصدوم شدم. من خیلی کم مصدوم می شوم اما این بار مصدومیت بد موقع بود و باعث شد تیم ملی را از دست بدهم و از شرایط خوب دور شوم. با این وجود برای تیم ملی در جام ملت ها آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم تیم ملی با قهرمانی به ایران بازگردد.

استقلال یک نیم فصل پر فراز و نشیب داشت. در این باره صحبت کن.

هفته های اول نیم فصل واقعا سخت بود. ما با از دست دادن چند بازیکن لیگ را آغاز کردیم و برای هماهنگی بیشتر میان بازیکنان به زمان احتیاج داشتیم که با گذشت زمان این موضوع تعیین شد و تیم به شرایط خوبی رسید. چند برد متوالی ثبت کردیم و در شرایطی که نتیجه های خوبی گرفتیم، به نیم فصل رسیدیم. امیدوارم در نیم فصل دوم نیز شرایط به همین شکل باشد و با تمرینات خوب به استقبال ادامه بازیها می رویم.

یک اردوی تدارکاتی نیز پیش رو دارید.

قطعا اردوی قطر به ما یاری خواهد نمود. تغذیه و آرامش در شرایط اردوی در سطح مناسب است و همه در کنار هم هستیم و می توانیم با هم جلسات بررسی و فنی و تمرین داشته باشیم و روی نقطه ضعف ها کار کنیم. میخواهیم با تمرینات خوب برای نیم فصل دوم خود را آماده کنیم.

بعد از تعطیلات نیم فصل دیدارهای استقلال سخت خواهد بود.

قطعا همینطور است. بازی های نیم فصل دوم همیشه سخت است و تیم ها به خوبی تقویت می شوند. همچنین در آسیا نیز دیدارهای سختی داریم. مطمئنا در این گروه همه از استقلال می ترسند و با حضور استقلال این گروه تبدیل به گروه مرگ شده است. ما سال گذشته نیز از چنین گروهی به عنوان صدرنشین صعود کردیم و سال جاری نیز همه امید داریم تا با موفقیت کار خود را در مرحله گروهی به خاتمه برسانیم و این موضوع مطمئنا با همدلی و اتحاد درون تیمی شدنی است.

پیش بینی تو از نیم فصل دوم چیست ؟

اگر شرایط خوب خود در هفته های خاتمهی نیم فصل اول را ادامه دهیم، قطعا به صدر نزدیک می شویم و شانس قهرمانی داریم. فاصله 6 امتیازی با صدر جدول در نیم فصل غیر قابل جبران نیست و ما باید در بازی های خودمان برنده باشیم. در این میان حمایت طرفداران نیز بسیار مهم و اثرگذار است. طرفداران عزیز استقلال همواره در روزهای سخت حامی تیم و یار دوازدهم بوده اند و در نیم فصل دوم نیز محبت و حمایتشان همراه استقلال خواهد بود.

بیش از یک سال و نیم از حضورت در استقلال می گذرد و فراز و نشیب های زیادی را تجربه کردی.

من ابتدای حضورم در استقلال شرایط خوبی نداشتم اما بعد از حضور آقای شفر، شرایط عوض شد. ایشان یک اصل مهم را پیگیری می نماید و هر کس در تمرین خوب باشد، به او فرصت می دهد. من از فرصت سرمربی استفاده کردم و توانستم برای استقلال بازی کنم. بازی کردن در استقلال خیلی سخت است. در پست من ترافیک هم بود اما من تمرین کردم و سرمربی به من فرصت داد. پیش از حضور در استقلال در تیم های ملی و سپاهان تجربه خوبی داشتم و می دانستم باید از فرصتم به خوبی استفاده کنم. تمام تمرکز خود را روی فوتبال گذاشتم و توانستم از اولین شانسی که شفر به من داده بود، استفاده کنم. از طرفداران نیز تشکر می کنم که در این مدت از من حمایت کردند.

در سال آخر قرارداد خود هستی، در استقلال خواهی ماند؟

باشگاه برای تمدید قرارداد به من پیشنهاد داده است. من نیز استقلالی هستم و علاقه دارم در تیم حضور داشته باشم و به زودی قرارداد خود را تمدید خواهم کرد تا در استقلال باقی بمانم.

tafreh.ir: وبلاگ خبری، تحلیلی طفره

namasho.ir: وبلاگ فناوری، گردشگری و مسافرت نماشو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 3778

به "سهرابیان: به خاطر مصدومیت جام ملت ها را از دست دادم، همه از استقلال می ترسند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سهرابیان: به خاطر مصدومیت جام ملت ها را از دست دادم، همه از استقلال می ترسند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید