شایعات لغو بازی های المپیک 2020 ، توکیو قربانی ویروس کرونا شد!

به گزارش بلاگ پو، ویروس کرونا ممکن است بزرگترین رویدادورزشی سال 2020 را به تعطیلی بکشاند.

شایعات لغو بازی های المپیک 2020 ، توکیو قربانی ویروس کرونا شد!

به گزارش خبرنگاران و به نقل از گاردین، با شیوع بیماری مرگبار کرونا در شرق آسیا به ویژه چین تقریبا تمامی مسابقاتی که قرار بود به میزبانی چین برگزار شود، لغو شد. حالا دامنه این ماجرا به المپیک کشیده شده و برگزار کنندگان بازی های المپیک 2020 توکیو مجبور شده اند با شایعات لغو بازی ها به دلیل شیوع ویروس کرونا در فاصله 6 ماه مانده به مسابقات مقابله کنند.

علاوه بر افزایش آمار مرگ و میر در چین، 17 نفر نیز در ژاپن به این ویروس مبتلا شده اند که همین موضوع باعث شده تا شایعات لغو بازی های المپیک که روزهای 24 جولای تا 9 اگوست برگزار می شود، شنیده شود.

  • آشنایی با ویروس های کورونا (کوروناویروس ها)

پس از آنکه یک رسانه آلمانی داستانی را در خصوص بحث بین کمیته بین المللی المپیک و سازمان بهداشت جهانی مبنی بر اینکه این ویروس ممکن است روی بازی های المپیک توکیو تاثیر بگذارد، مطرح کرد شایعات دروغین مبنی بر اینکه بازی های 2020 قربانی ویروس شده در شبکه های اجتماعی پخش شده است.

این عنوان که بازی های المپیک لغو شده 50 هزار توییت شده است. در مقابل کمیته سازماندهی بازی های 2020 پاسخ داده که آنها فکر نمی کنند این بازی ها لغو شود.

کمیته برگزاری بازی های 2020 اعلام کرد: ما همکاری نزدیکی با IOC و دیگر نهادهای ذیربط داریم تا هر وقت نیاز بود، اقدامات لازم را انجام دهیم.

IOC نیز اعلام کرد آنها در خصوص ویروس کرونا که در 20 کشور جهان گسترش داشته با سازمان بهداشت جهانی صحبت کرده اند. شیوع این ویروس باعث محدودیت سفر و تعلیق خدمات چین از سوی چند خط هوایی شده است.

IOC در بیانیه ای گفت: اقدامات متقابل علیه بیماری های عفونی بخش مهمی از برنامه های توکیو 2020 برای برقراری سلامتی و امنیت است. کمیته برگزاری بازی های 2020 همکاری لازم را با نهادهای مرتبط خواهد داشت و به دقت بیماری های عفونی را رصد می کند.

  • کرونا | افزایش تلفات به 259 کشته؛ تعداد مبتلایان به 12 هزار نفر رسید

کشتی کروز: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 19497

به "شایعات لغو بازی های المپیک 2020 ، توکیو قربانی ویروس کرونا شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شایعات لغو بازی های المپیک 2020 ، توکیو قربانی ویروس کرونا شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید