شهردار لندن به توهین ترامپ پاسخ داد

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران به نقل از بی بی سی، سخنگوی شهردار لندن امروز دوشنبه و در واکنش به موضع گیری توهین آمیز دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا علیه صادق خان اظهار داشت: این مسئله ای به مراتب فراتر از توهین های بچه گانه است.

شهردار لندن به توهین ترامپ پاسخ داد

سخنگوی شهردار لندن در این خصوص گفت: این کار دون شأن رئیس جمهور ایالات متحده است. صادق خان نماینده ارزش های مترقی در لندن و کشورماست و هشداری برای ترامپ است که نمونه ای از افزایش تهدید راست گرایی افراطی در سراسر دنیا محسوب می گردد.

لازم به ذکر است، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا که در روزهای گذشته با اظهار نظر در خصوص عروس خاندان سلطنتی انگلیس، حاشیه ساز شده بود، سفر خود به انگلیس را با حمله به صادق خان شهردار لندن، شروع کرد و وی را یک بازنده توصیف کرد.

ترامپ در خصوص صادق خان گفت: صادق خان در مقام شهرداری لندن واقعاً کار مسئله ای را انجام می دهد و با الفاظی زننده و احمقانه درباره سفر رئیس جمهور آمریکا مهمترین متحد انگلیس به لندن سخن می گوید. او یک بازنده نچسب است و باید بر روی جرایم موجود در لندن تمرکز کند نه من. خان مرا به یاد شهردار گنگ و بی کفایت نیویورک یعنی دبلاسیو که او نیز کار سختی را انجام می دهد می اندازد در حالیکه نصف وی قد دارد. هر اتفاقی که بیافتد من یک دوست بزرگ برای انگلیس خواهم بود و من درباره این سفر خوشبین هستم.

در روزهای گذشته صادق خان، شهردار پایتخت انگلیس، الفاظی را که دونالد ترامپ برای کسب محبوبیت میان طرفدارانش استفاده می نماید، با زبان فاشیست های قرن بیست مقایسه نموده است.

گاردین به نقل از وی گزارش داده بود: ترامپ یکی از نمونه های برجسته تهدید دنیای در حال رشد است. راست گرایان افراطی که در حال حاضر در تمام دنیا شهرت کسب می نمایند، حقوق، آزادی ها و ارزش های ما را که در نتیجه کار و زحمت ما به دست آمده، تهدید می نمایند.

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 7687

به "شهردار لندن به توهین ترامپ پاسخ داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهردار لندن به توهین ترامپ پاسخ داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید