ضدعفونی شبانه روزی 560 غرفه عرضه میوه و تره بار در ارومیه

به گزارش بلاگ پو، خبرنگاران/آذربایجان غربی رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآرودهای کشاورزی شهرداری ارومیه گفت: جهت پیشگیری از انتشار ویروس کرونا، میدان میوه و تره بار و بازارهای روز میوه شهر شبانه روزی ضدعفونی می شود.

ضدعفونی شبانه روزی 560 غرفه عرضه میوه و تره بار در ارومیه

غلامرضا حافظی در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به عملیات ضد عفونی کردن میدان و بازارهای روز میوه در سطح شهر ، اظهار کرد: محوطه میدان با 320 غرفه و 240 غرفه بازار روز میوه در سطح شهر به صورت شبانه ضد عفونی می شود تا امکان شیوع ویروس در فضای این مراکز به حداقل میزان ممکن کاهش یابد.

وی با بیان اینکه میدان میوه و تره بار شهرداری ارومیه با رعایت نکات بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی مشغول به ارائه خدمات به شهروندان است ، اظهار کرد: محوطه میدان به صورت شبانه ضد عفونی و همچنین با ابلاغ سازمان به اتحادیه نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی بین غرفه داران، توصیه های بهداشتی، رعایت فاصله اجتماعی و ملزم کردن غرفه داران به استفاده از دستکش و ماسک اقدام شده است.

حافظی با اشاره به نصب بنرهای آموزشی در میدان میوه و تره بار و بازار های روز میوه ، اظهار کرد: نصب بنرها و پوسترهای آموزشی در زمینه رعایت بهداشت فردی در سطح میدان میوه و تره بار و ورودی های آن و بازارهای روز از جمله اقدامات در حوزه آموزش و اطلاع رسانی است.

abanhome.com: بازسازی ساختمان | برای اجرای یک طرح بازسازی مقرون به صرفه با کارشناسان گروه ساختمانی آبان مشورت کنید

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 24891

به "ضدعفونی شبانه روزی 560 غرفه عرضه میوه و تره بار در ارومیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضدعفونی شبانه روزی 560 غرفه عرضه میوه و تره بار در ارومیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید