عربستان سعودی شهر صنعتی دمام را به طور کامل تعطیل می نماید

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، کشور عربستان سعودی با بیش از 25 هزار و 400 فرد مبتلا به ویروس جدید کرونا (کووید -19) در صدر فهرست کشورهای عرب حاشیه خلیج فارس به لحاظ نرخ مبتلایان واقع شده است.

عربستان سعودی شهر صنعتی دمام را به طور کامل تعطیل می نماید

تحت این شرایط و همچنین به منظور مقابله با شیوع کرونا، پادشاهی عربستان سعودی اظهار داشت که بخش صنعتی شهر دمام- دومین شهر عظیم صنعتی در این کشور- از روز یکشنبه کامل تعطیل می گردد و این تعطیلی تا اطلاع ثانوی برقرار است.

طبق گفته یک منبع موثق، ساکنان این شهر همچنان مجاز به خروج از منازل و برآورده کردن نیازهای خود از ساعت 9 صبح لغایت 5 بعدازظهر هستند و همچنین می توانند در فعالیت های مستثنی و با بکارگیری تدابیر پیشگیرانه و احتیاطی به کار خود ادامه دهند.

لازم به ذکر است که سلمان بن عبدالعزیز آل سعود پادشاه عربستان پیش تر دستور داد که مقررات منع آمد و شد در سرتاسر این کشور- به استثنای شهر مقدس مکه و سایر مناطق مشخص تا سیزدهم ماه مه میلادی- لغو گردد.

طبق آمار دانشگاه جان هاپکینز پادشاهی عربستان تا به امروز 25 هزار و 459 مورد ابتلاء به ویروس کرونا را ثبت نموده که از این میان، دستکم 176 نفر جان خود را از دست داده اند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 تیر 1399 بروزرسانی: 10 تیر 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 25510

به "عربستان سعودی شهر صنعتی دمام را به طور کامل تعطیل می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عربستان سعودی شهر صنعتی دمام را به طور کامل تعطیل می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید