عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال سوریه: از نتیجه قرعه کشی خوشحالیم، باید صعود کنیم

به گزارش بلاگ پو، یکی از اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال سوریه معتقد است این تیم در برترین گروه ممکن قرار گرفته و باید به فکر صعود به جام جهانی باشد.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال سوریه: از نتیجه قرعه کشی خوشحالیم، باید صعود کنیم

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ شکلاتی بیشتر بدانید.

به گزارش خبرنگاران، ایهم پاشا در مورد قرعه کشی مرحله نهایی رقابت های انتخابی جام جهانی و همگروهی با ایران، کره جنوبی، عراق ، امارات و لبنان گفت: این قرعه به سود ماست و باید قبول کنیم در گروهی قرار گرفته ایم که سخت نیست. خوشحالیم که در گروه دوم این رقابت ها نیستیم و شانس زیادی برای صعود خواهیم داشت، حداقل و در بدترین حالت باید به مرحله پلی آف صعود کنیم.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال توضیح داد: عملکرد ما در مرحله قبلی معیار مناسبی برای مقایسه قدرت تیم ما نیست چرا که بسیاری از ستاره های تاثیرگذار خودمان را در اختیار نداشتیم و هر تیمی در این شرایط ممکن است عملکرد خوبی نداشته باشد اما سوریه برترین نمایش را در این رقابت ها خواهد داشت و هوادارانمان را ناامید نمی کنیم.

پاشا گفت: فدراسیون هیچ کم کاری برای آماده سازی تیم ملی نخواهد کرد و به برترین شکل برنامه های تدارکاتی را پیش می بریم تا به هدف مورد نظرمان دست یابیم. صعود به جام جهانی غیرممکن نیست خصوصا با توجه به نتیجه قرعه کشی که امروز رخ داد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 تیر 1400 بروزرسانی: 23 تیر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 50449

به "عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال سوریه: از نتیجه قرعه کشی خوشحالیم، باید صعود کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال سوریه: از نتیجه قرعه کشی خوشحالیم، باید صعود کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید