عقب نشینی آرسنال از خرید اودگارد با قیمت گذاری نجومی رئال مادرید

به گزارش بلاگ پو، باشگاه آرسنال که تمایل داشت هافبک هجومی نروژی تیم فوتبال رئال مادرید به صورت قطعی به خدمت بگیرد، فعلاً از انجام این کار منصرف شده است.

عقب نشینی آرسنال از خرید اودگارد با قیمت گذاری نجومی رئال مادرید

به گزارش خبرنگاران، باشگاه آرسنال از کوشش برای خرید مارتین اودگار عقب نشینی نموده است. این هافبک هجومی نروژی به صورت قرضی برای آرسنالی ها توپ می زند و عملکرد خوبش برای توپچی ها سبب شده بود که این باشگاه در فکر قطعی کردن قرارداد این بازیکن باشد اما باشگاه رئال مادرید که یک بازیکن دیگرش، دنی سبایوس هم به صورت قرضی در آرسنال توپ می زند، تمایلی به فروش اودگارد ندارد و به همین دلیل به تیم لندنی گفته تنها با پرداخت مبلغ بند فسخ قرارداد این بازیکن که 350 میلیون یورو است می تواند او را به خدمت بگیرد. این در حالیست که باشگاه مادریدی با فروش سبایوس مسئله ای ندارد.

سبایوس فصل گذشته هم در آرسنال بازی کرد و تابستان سال جاری هم دوباره به این تیم برگشت چون که جایی در برنامه های تاکتیکی زین الدین زیدان نداشت. اکنون نشریه اسپورت اسپانیا مدعی شده است که این بازیکن اسپانیایی آینده ای در رئال مادرید نخواهد داشت.

داستان اودگار اما متفاوت است؛ با اینکه زیدان از او در برنامه های تاکتیکی اش استفاده نکرد و علناً هم گفته که تا زمانی که او سرمربی رئال مادرید باشد، بازیکن نروژی به این تیم برنخواهد گشت، باشگاه قصد فروش این بازیکن را ندارد چرا که به او به چشم پشتوانه ای برای آینده نگاه می نماید. اودگار تنها 22 سال سن دارد و به نوشته اسپورت باشگاه رئال مادرید روی او به عنوان یکی از ستون های پروژه هایش برای سال های آینده حساب می نماید. از این رو این باشگاه برای فروشش رقمی مشخص نموده است که عملاً آرسنال را از خریدش منصرف نموده است.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای گردشگری و تجاری و آموزشی | مجری مستقیم و کارگزار سفرهای بین المللی خارجی

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 آبان 1400 بروزرسانی: 5 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 43481

به "عقب نشینی آرسنال از خرید اودگارد با قیمت گذاری نجومی رئال مادرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عقب نشینی آرسنال از خرید اودگارد با قیمت گذاری نجومی رئال مادرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید