علی نژاد: حضور صدری ربطی به بدهی پرسپولیس به همراه اول ندارد، ثبت نام انتخابات شطرنج دوباره انجام می گردد

به گزارش بلاگ پو، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش گفت: صدری از مدیران نامدار حوزه مخابرات و علاقه مند به پرسپولیس است و حضورش ربطی به بدهی این باشگاه به همراه اول ندارد.

علی نژاد: حضور صدری ربطی به بدهی پرسپولیس به همراه اول ندارد، ثبت نام انتخابات شطرنج دوباره انجام می گردد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، مهدی علی نژاد در سرانجام رای گیری در مجمع انتخاباتی فدراسیون نجات غریق و غواصی و انتخاب مهدی حیدری به عنوان رئیس جدید این فدراسیون گفت: از اعضای مجمع انتخاباتی تشکر می کنم و ضمن تبریک به مهدی حیدری برای او آرزوی موفقیت دارم. او از همکاران خوب ما در وزارت ورزش بوده و با اهداف وزارت آشنا است، لذا می تواند به پیشرفت این فدراسیون یاری کند.

وی اضافه نمود: این فدراسیون از آنجایی که با جان آدم ها سروکار دارد، فدراسیون بسیار مهمی است و مسئولیت شاغلان در این فدراسیون سنگین است. به دلیل شرایط کرونا با مشکلاتی در فعالیت منجیان غریق روبرو هستیم، اما با حمایت دولت وام هایی را برای این قشر درنظر گرفته اند که مبالغ 480 میلیارد تومان است و استخرداران ثبت نموده اند که در حال ارجاع به بانک ها است.

معاون وزیر ورزش و جوانان مطرح کرد: میرسلیم و نوری زحمات زیادی کشیدند و کارهای عظیمی در فدراسیون انجام شد. یقین دارم که حیدری این راه را ادامه خواهد داد.

علی نژاد در ادامه و در جمع خبرنگاران گفت: فدراسیون نجات غریق و غواصی با جان انسان ها و شناگران سر و کار دارد و می تواند در این زمینه انجام وظیفه کند.

وی در خصوص انتخاب اعضای جدید هیئت مدیره پرسپولیس گفت: هیئت مدیره با کمیته فنی کاملاً تفاوت دارد و الزامی وجود ندارد که حتما فوتبالیست باشند. در باشگاه های عظیم دنیا نیز اعضای هیئت مدیره لزوما فوتبالیست نیستند. کار هیئت مدیره، مدیریت و اداره امور است، اما کمیته فنی حتما باید اهل فن و فوتبالیست باشند. اداره یک باشگاه فرهنگی و ورزشی چارچوب هایی دارد و کسانی را استفاده می کنیم که بتوانند در حوزه های مدیریتی به باشگاه یاری نمایند.

معاون وزیر ورزش درباره خصوصی سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس مطرح کرد: خصوصی سازی فرایند پیچیده ای است و کارهای زیادی در این زمینه انجام شد تا این دو باشگاه بتوانند وارد بازار سرمایه شوند. خوشبختانه روز گذشته جلسه معارفه هیئت مدیره پرسپولیس و هیئت پذیرش فرابورس انجام شد. روز 14 بهمن هم جلسه معارفه باشگاه استقلال با فرابورس انجام خواهد شد. اینها اقدامات اولیه برای ورود به بازار سرمایه است.

علی نژاد ادامه داد: اقدامات زیادی برای افزایش سرمایه دو باشگاه انجام شد که احداث 2 ورزشگاه برای هر باشگاه نیز جز برنامه ها خواهد بود. قریب به 710 میلیارد تومان برای هر باشگاه افزایش سرمایه انجام شد و به تصویب رسید. برند باشگاه قیمت گذاری و برنامه 3 ساله و 5 ساله تنظیم شد. بعد از آن به هر دو باشگاه وقت داده خواهد شد تا پفراینده آنها برای پذیرش در بورس آنالیز گردد. من جایی ندیدم که ارائه 30 درصدی سهام باشگاه مطرح شده باشد. معمولاً 10 تا 15 درصد برای کشف قیمت عرضه خواهد شد که بر عهده هیئت پذیرش و سازمان خصوصی سازی است و در اختیار وزارت ورزش نیست.

وی در خصوص انتخابات فدراسیون هایی که با سرپرست اداره می شوند، گفت: با توجه به اینکه مهلت 6 ماه فدراسیون شطرنج تمام شده، طبق آیین نامه باید ثبت نام مجدد انجام گردد. درباره فدراسیون اتومبیلرانی هم هنوز شرایط صلاحیت نامزدها تایید نشده و اگر در مدت 6 ماه این اتفاق بیفتد، بلافاصله انتخابات برگزار خواهد شد.

معاون وزیر ورزش درباره حاشیه های به وجود آمده میان رسول پناه و یحیی گل محمدی اعلام نمود: این قضیه در نهایت به جابه جایی رسول پناه انجامید و هیئت مدیره ترمیم شد و به این نتیحه رسیدیم که در هیئت مدیره پرسپولیس، جابه جایی داشته باشیم.

علی نژاد درباره تایید صلاحیت کاندیداهای فدراسیون فوتبال توضیح داد: مرجع تایید صلاحیت فدراسیون فوتبال، وزارت ورزش نیست و ما نقشی در این مورد نداریم.

وی در سرانجام درباره حضور مجید صدری در هیئت مدیره پرسپولیس گفت: صدری از مدیران نامدار حوزه مخابرات و کلان و علاقه مند به پرسپولیس است. حضور او به عنوان یک مدیر مالی عظیم در پرسپولیس مفید خواهد بود و ربطی به بدهی این باشگاه به همراه اول ندارد.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

batask.ir: ترجمه آنلاین و دارالترجمه آنلاین، ترجمه مقالات انگلیسی

thailandro.ir: سفر به تایلند با همه خوشی ها و تفریحات هیجان انگیز

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 42204

به "علی نژاد: حضور صدری ربطی به بدهی پرسپولیس به همراه اول ندارد، ثبت نام انتخابات شطرنج دوباره انجام می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علی نژاد: حضور صدری ربطی به بدهی پرسپولیس به همراه اول ندارد، ثبت نام انتخابات شطرنج دوباره انجام می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید