عنایتی: شرایط استقلال هر سال ملتهب است، ادامه یا تعطیلی لیگ باید کارشناسی شده باشد

به گزارش بلاگ پو، رضا عنایتی، بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال و سرمربی فعلی سرخ پوشان پایتخت گفت: متاسفانه شرایط استقلال هر سال ملتهب است.

عنایتی: شرایط استقلال هر سال ملتهب است، ادامه یا تعطیلی لیگ باید کارشناسی شده باشد

رضا عنایتی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره بحث ادامه یا تعطیلی مسابقات فوتبال به دلیل شیوع ویروس کرونا، گفت: ادامه برگزاری لیگ باید کارشناسی شده باشد. اگر تیم من در صدر جدول بود، می گفتم لیگ برگزار شود و اگر پایین جدول بود ترجیح می دادم لیگ برگزار نشود.

وی افزود: باید جنبه های مختلف برای برگزاری لیگ را در نظر بگیرند و کارشناسی شده باشد. همیشه جنبه های سلامتی انسان جلوتر از تفریحاتی مثل فوتبال است، اگرچه خیلی از تیم ها هزینه کرده اند و می خواهند نتیجه کارشان را ببینند. من شخصا صد درصد نمی توانم نظرم را بدهم.

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال در واکنش به بیانیه بازیکنان استقلال علیه مدیریت باشگاه و خطاب قرار دادن وزیر ورزش و جوانان، گفت: شرایط استقلال چند سالی است که ملتهب است و هر سال نه تنها بهتر نمی شود، بلکه بدتر نیز می شود. این وسط بیشترین ضربه را هواداران استقلال می خورند. نمی دانم چه سریالی است که استقلال هر فصل با مسائل مشابه روبرو می شود. اگر نمی توانید اداره کنید، آن را به بخش خصوصی واگذار کنید. دولت نه توان تامین مخارج را دارد و نه نمی تواند آن را واگذار کند.

عنایتی که هدایت تیم دسته اولی سرخ پوشان پاکدشت را برعهده دارد، درباره اینکه گفته بود زمین شماره دوی آزادی در اختیار سرخ پوشان است، گفت: ما تا پایان فصل با مجموعه آزادی قرارداد داریم و اگر قرار است در این زمین تمرین نکنیم، باید زمین دیگری تهیه کنند. مسئله ای در این زمینه وجود ندارد و اصراری هم نداریم.

وی در پایان با اشاره به شیوع ویروس کرونا شرح داد: امیدوارم هر چه زودتر این ویروس منفور از بین برود و مردم به زندگی عادی بازگردند.

dorezamin: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 25107

به "عنایتی: شرایط استقلال هر سال ملتهب است، ادامه یا تعطیلی لیگ باید کارشناسی شده باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عنایتی: شرایط استقلال هر سال ملتهب است، ادامه یا تعطیلی لیگ باید کارشناسی شده باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید