غلامرضا شعبانی بهار: در تیراندازی با کمان کارهای پایه را آغاز کردیم، تیم ملی به بنگلادش و تایلند می رود

به گزارش بلاگ پو، غلامرضا شعبانی بهار، رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان گفت: ما چهارم اسفند مسابقات بنگلادش و اوایل فروردین نیز مسابقات تایلند را در پیش داریم، این مسابقات در واقع فرصتی است تا بچه ها محک بخورند.

غلامرضا شعبانی بهار: در تیراندازی با کمان کارهای پایه را آغاز کردیم، تیم ملی به بنگلادش و تایلند می رود

با تور تایلند اردیبهشت به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید و بازار های بانکوک، سواحل پاتایا و پوکت را ببینید و از آرامش چیانگ مای لذت ببرید.

غلامرضا شعبانی بهار در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد اعزام کمانداران به مسابقات آسیایی و جهانی برای آمادگی حضور در مسابقات کسب سهمیه هلند، گفت: ما چهارم اسفند مسابقات بنگلادش و اوایل فروردین نیز مسابقات تایلند را در پیش داریم. این مسابقات در واقع فرصتی است تا بچه ها محک بخورند.

وی در ادامه اضافه نمود: پنجشنبه و آدینه مسابقات انتخابی نوجوانان و جوانان را در تهران داریم و هفته آینده مسابقات نونهالان را برگزار می کنیم. مسابقات نونهالان را انتخابی عنوان نمی کنیم ولی تیم ملی کم کم از همین مسابقات شکل می گیرد. مستاقات نونهالان، نوجوانان و جوانان در این دو هفته برگزار می گردد و به عنوان هدف اصلی روی آنها تمرکز می کنیم.

رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان در ادامه تاکید نمود: ما کارهای پایه را آغاز کردیم و زهرا شعبانی را به عنوان مدیر استعدادیابی فدراسیون معرفی کردیم. وی مربیگری درجه 3 بین المللی دارد و از زنان اول و پیروز ما است که در بخش نوجوانان و جوانان کار می نماید.

منبع: تسنیم
انتشار: 24 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 18272

به "غلامرضا شعبانی بهار: در تیراندازی با کمان کارهای پایه را آغاز کردیم، تیم ملی به بنگلادش و تایلند می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غلامرضا شعبانی بهار: در تیراندازی با کمان کارهای پایه را آغاز کردیم، تیم ملی به بنگلادش و تایلند می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید