غیبت سوال برانگیز شجاعی در تمرین تیم ملی

به گزارش بلاگ پو، دلیل غیبت شجاعی معین نبود ولی شنیده شد ظاهراً او با هماهنگی کادر فنی به همراه سایر بازیکنان اصلی راهی استخر و سونا شده است.

غیبت سوال برانگیز شجاعی در تمرین تیم ملی

غیبت سوال برانگیز شجاعی در تمرین تیم ملی

اولین تمرین تیم ملی بعد از بازی با یمن در زمین مجموعه ورزشی کریکت در شرایطی برگزار گردید که بازیکنان اصلی در هتل باقی مانده و بعد از یک تمرین ریکاوری راهی استخر و سونا شدند.

مسعود شجاعی که در ترکیب بازی با یمن حضور نداشت در این تمرین غایب بود. دلیل غیبت شجاعی معین نبود ولی شنیده شد ظاهراً او با هماهنگی کادر فنی به همراه سایر بازیکنان اصلی راهی استخر و سونا شده است.

علیرضا جهانبخش به صورت جداگانه تمرین کرد و در کنار 11 بازیکن حاضر در محل تمرین در برنامه های گروهی حضور نداشت.

کی روش قبل از آغاز بازیکنان را دور هم جمع کرد و برای دقایقی با آنها حرف زد.اوخطاب به بازیکنان گفت برنامه تمرینی ما این است:دقت، ارسال خوب و ضربه دقیق. بعد از این صحبت ها بازیکنان در قالب دو گروه فوتبال بازی نموده و در بخش سرانجامی در قسمت کوچکی از زمین فوتبال تحت فشار را پشت سر گذاشتند.

هنگامی که فوتبال درون تیمی به سرانجام رسید پیغام نیازمند، چشمی،حسینی وانصاری فرد که در فوتبال درون تیمی برنده شده بودند به سمت عکاسان رفته و در قالب یک تیم به عنوان تیم برنده عکس یادگاری گرفتند.

با توجه به اینکه طی روزهای گذشته تمرینات تنها 20 دقیقه به روی خبرنگاران باز بود اما نمایندگان رسانه های گروهی امروز در تمامی مراحل تمرین تاکتیکی در زمین کریکت حضور داشتند.

هنگامی که تمرین ملی پوشان به سرانجام رسید، انصاری فرد به عابدزاده پنالتی زد و کی روش مشغول آموزش زدن ضربات آزاد به قدوس بود. کی روش در این آیتم از قدوس می خواست تا با روی پایش به توپ ضربه بزند که قدوس نیز این کار را چندین بار انجام داد.

3-670

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

malayro.ir: مالزی: سفر به کشور زیبای مالزی و دیدار از شهرهای توسعه یافته کوالالامپور، پنانگ و لنکاوی

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 3889

به "غیبت سوال برانگیز شجاعی در تمرین تیم ملی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غیبت سوال برانگیز شجاعی در تمرین تیم ملی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید