فال روزانه 23، 10، 1398

به گزارش بلاگ پو، فال روزانه 98/10/23

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که امروز به جهان آمده اید، تولدتان مبارک. سایه همای سعادت در سالی که با تولد شما آغاز می گردد همواره بر سرتان خواهد بود و در این سال بخت با شما یار است و وجود نازنین تان روی بیماری و گرفتاری را نخواهد دید. در نتیجه سالی که در پیش رو دارید را بیشتر از همواره جدی بگیرید و در این سال به فکر تحقق رویاهای تان باشید. در دی ماه با مسئله ای روبرو خواهید شد، برای حل این مشکل از کوله بار تجربه ای که در گذشته اندوخته اید یاری بگیرید و اجازه ندهید این مشکل شما را زمین گیر کند. در بهمن ماهی که از راه می رسد حتی لحظه ای دست از تلاش و تلاش برندارید و نباید فراموش کنید که کلید موفقیت شما در استمرار و پشتکار نهفته است. در ماه های تیر و مرداد سال آینده موقعیت هایی برای پیشرفت در مقابل شما قرار می گیرد، برای رسیدن به این موفقیت، بی گدار به آب نزنید و پس از آنالیز تمام جوانب، عزم خود را در این ماه ها برای موفقیت بیشتر جزم کنید. مهر ماه سال آینده زمانی برای استراحت و تفریح پیدا می کنید، این شرایط را به فال نیک بگیرید و با تفریح و خوش گذرانی، خستگی را از تن تان بیرون کنید. در آبان ماه سال آینده مزد زحمت های خود را خواهید گرفت. آذر ماه سال آینده، ماه عاشقی شما است و اگر تا به امروز عاشق نشده اید، در این ماه عشقی گرم و سوزان را تجربه خواهید کرد. سالی که با تولدتان آغاز شده را با کوله باری از تجربه و مهر به خاتمه برسانید و در این سال به گونه ای زندگی کنید که خاطره های خوشی از آن به یادگار بماند.

فال روزانه 23، 10، 1398

راهی سفر هستید، اما در این سفر به شما خوش نخواهد گذشت و بهتر است تا جایی که می توانید از این سفر دوری کنید. از ابتدای صبح که روز را آغاز نموده اید به لحاظ اقتصادی بد بیاری می آورید، اما غم به دل خود راه ندهید چرا که در همواره روی یک پاشنه نمی چرخد و تا بعدازظهر پول خوبی به دست شما می رسد. اهل منزل امروز از همواره خشنود تر هستند و شادی آنها به شما منتقل شده است. در نتیجه این روحیه را تا انتهای شب حفظ کنید و در کنار خانواده خوش و خرم باشید. در منزل یا محل کار باید تغییرات اساسی را انجام دهید، امروز زمانی خوبی است که دست به کار شوید و با انجام این تغییرات، شرایط جدیدی را برای کار و زندگی فراهم کنید. اعتماد به نفس سرشاری در زندگی دارید، از این روحیه بهره ببرید و به یاری آن، دوستان جدیدی برای خود پیدا نمایید. امروز همسر یا عشق زندگی تان ممکن است حرف های ناخوشایندی به شما بزند، این حرف ها را جدی نگیرید و به جای مشاجره با عشق زندگی تان، اجازه دهید گذر زمان حس و حال ایشان را بهتر کند.

انسان خودسری هستید و برای انجام کارها نظر همسر یا عشق زندگی تان را جویا نمی شوید، به همین دلیل میان شما و عشق زند گی تان همواره دعواومرافه در می گیرید. اجازه ندهید این شرایط ادامه پیدا کند و از همین امروز به خودتان قول بدهید که اهمیت بیشتری به عشق زندگی تان بدهید و نظر ایشان را در تصمیم ها جویا شوید. به لحاظ سلامتی شرایط خوبی ندارید، اما اهل مراجعه به پزشک هم نیستید، قبل از اینکه این قضیه حال شما را روز به روز وخیم تر کند، امروز سری به پزشک خانوادگی تان بزنید و مسائل جسمی خود را با ایشان درمیان بگذارید. امروز یکی از اعضای منزل از شما توقع یاری دارد، به ایشان یاری کنید و مطمئن باشید در روزگار گرفتاری، این فرد شما را تنها نخواهد گذاشت. امروز قرار است هزینه ای را به خرید کالا یا معامله ای اختصاص دهید، بهتر است قبل از هر گونه تراکنش اقتصادی، جوانب کار را کاملاً در نظر بگیرید، در غیر این صورت، امروز ضرر هنگفتی را متحمل خواهید شد.

اعضای خانواده همواره برای شما سنگ تمام گذاشته اند و به لحاظ عشق و محبت، چیزی کم و کسر ندارید، امروز زمان خوبی است که به اهل منزل ثابت کنید قدردان محبت های آنها هستید و نباید فراموش کنید که محبت، محبت می آورد. فردی میخواهد میان شما و عشق زندگی تان فاصله بیاندازد، قبل از اینکه این فرد به نیت شوم خود برسد، او را شناسایی کنید و به ایشان بفهمانید که پای خود را از زندگی شما بیرون بکشد. روز خوبی را به لحاظ اقتصادی آغاز ننموده اید و بعید به نظر می رسد امروز پولی به دست شما برسد. میان شما و همسر یا عشق زندگی تان اختلاف نظرهای زیادی وجود دارد. قبل از اینکه این روحیه فاصله ای عمیق میان شما و عشق زندگی تان ایجاد کند، با ایشان صحبت کنید و تا می توانید به نقطه نظرهای یکدیگر نزدیک شوید.

به لحاظ اقتصادی گرفتار مسئله ای هستید و راه حل ای به ذهن تان نمی رسد، در چنین شرایطی از پدر و مادر یا عظیمان فامیل یاری بگیرید و مطمئن باشید آنها دست رد به سینه شما نمی زنند. امروز خبر خوشی از یکی از دوستان یا آشنایان نزدیک به شما می رسد. در نظر دارید امروز دوستان یا اعضای فامیل را به منزل خود دعوت کنید، اما روز خوبی برای مهمانی برگزار کردن نیست و بهتر است این مهمانی را به روزهای آینده موکول نمایید. کارهای عقب مانده زیادی دارید، اما همواره از انجام این کارها طفره می روید و این روحیه باعث شده تا کارهای امروز روی هم تلنبار شود. پیشنهاد می کنیم به جای تنبلی کردن و به تعویق انجام کارها به آینده، امروز به هر قیمتی که شده کارهای عقب مانده را انجام دهید. روز خوبی را برای عاشقی آغاز نموده اید و امروز همسر یا عشق زندگی تان بیشتر از همواره عشقش را نثار شما خواهد نمود.

اهل ریسک و پذیرش خطر نیستید و این روحیه باعث شده تا دستاورد چشمگیری در زندگی نداشته باشید، امروز تصمیم بگیرید که به استقبال خطرها و خوشی های زندگی بروید و اجازه ندهید نگرانی و شک، عزم شما را در رسیدن به موفقیت، مختل کند. انسان خوبی هستید اما رفقای نابابی دارید و این دوستان شما را از جهت زندگی سالم دور نموده اند، قبل از اینکه ادامه این شرایط، شما را شرمسار و سرافکنده کند، دوستان ناباب را کنار بگذارید. کارها را با تمرکز و جدیت انجام نمی دهید و این رویکرد موقعیت حرفه ای شما را به خطر انداخته است. امروز تصمیم بگیرید که کارها را با دقت و وسواس بیشتری انجام دهید و طوری کار کنید که مو لای درز کارهای شما نرود. انسان خوش مشرب و سخن وری هستید و به لطف این روحیه مسائلی که امروز در سر راه شما ایجاد می شود را به راحتی از بین خواهید برد. همسر یا عشق زندگی تان مانند گذشته به شما نمی رسد و همواره ساز مخالف می زند. در اولین فرصت با عشق زندگی تان صحبت کنید و دلیل این رفتار را جویا شوید.

نبود اعتماد به نفس زندگی شما را به جهت نامطلوبی سوق داده و قبل از اینکه سکان زندگی را از دست بدهید، با اعتماد به نفس و جدیت در کارها، افق های تازه ای از موفقیت را برای خود ایجاد نمایید. موقعیت کاری خوب و چشمگیری در پیش روی شما قرار گرفته است، اما در قبول این موقعیت جدید نگران هستید که این کار تازه، بر شرایط شغلی فعلی شما تأثیر بگذارد. این موقعیت را قبول کنید و مطمئن باشید اوضاع شما از چیزی که فکرش را بکنید بهتر خواهد شد. نقش خانواده در موفقیت های زندگی خود را دست کم نگیرید و امروز به اهل منزل ثابت کنید که همواره قدردان آنها هستید. همسر یا عشق زندگی تان چیزی در زندگی برای شما کم نمی گذارد، امروز زمان خوبی است که به ایشان ثابت کنید هرکاری برای عشق زندگی تان انجام می دهید و عاشقانه تر از همواره دوستش دارید.

امروز قرار است برای خرید به بازار بروید و از آنجایی که احتمال ولخرجی شما وجود دارد، پیشنهاد می کنیم جلوی خودتان را بگیرید و تنها لوازم ضروری را خریداری نمایید، در غیر این صورت، ولخرجی امروز، شما را در آینده گرفتار مسائل اقتصادی زیادی خواهد نمود. مشغول انجام کار سخت و مهمی هستید و این کار زمان و انرژی زیادی از شما گرفته است، اما دست از کار نکشید و مطمئن باشید زحمت های شما در نهایت به بار خواهد نشست و از این کار، سود و افتخار چشمگیری نصیب شما خواهد شد. کارهای زیادی روی دست شما مانده و همواره وقت کم می آورید، دلیل این قضیه اهمیتی است که شما به دیگران می دهید و به جای رسیدگی به کارهای خودتان، برای بقیه وقت می گذارید. از امروز اولویت بیشتری به کارهای خودتان بدهید و طوری زمان بندی کنید که تا انتها هر روز، کارها را تمام و کمال به اتمام برسانید. مدتی است که همسر یا عشق زندگی تان کلام و رفتار محبت آمیزی به شما نگفته است، امروز ورق بر می شود و عشق زندگی تان رفتاری عاشقانه و سرشار از محبت را با شما در پیش خواهد گرفت.

به لحاظ اقتصادی روز خوبی را آغاز ننموده اید و احتمال اینکه پولی از دست بدهید بسیار است، در نتیجه تا می توانید شش دانگ حواس تان را در امور اقتصادی جمع کنید. راهی سفری کوتاه هستید، این سفر را به خاطره انگیز ترین سفر زندگی تان تبدیل کنید. امروز کارهای منزل یا محل کار، راحت تر از همواره انجام می شود و زودتر از چیزی که فکرش را بکنید کارها را به انتها خواهید رساند. مدتی است که کدورتی میان شما و یکی از دوستان یا اعضای فامیل ایجاد شده و با این فرد مصاحبه نمی کنید، امروز این طلسم را بشکنید و از در صلح و دوستی با این فرد وارد شوید. اهل کسب علم و دانش نیستید و تخصص چندانی در انجام کارها ندارید، این رویکرد شما را از همقطاران تان در زندگی عقب خواهند انداخت، در نتیجه از امروز تا می توانید تخصص و مهارت بدست بیاورید و یک سروگردن بالاتر از اطرافیان خود قرار بگیرید.

به لحاظ کاری آن گونه که انتظار دارید به موفقیت های چشمگیری نرسیده اید و دائم به فکر پیشرفت و ترقی هستید، برای رسیدن به این هدف بهتر است با یکی از عظیم ترهای فامیل یا فردی باتجربه مشورت کنید و راه و چاه موفقیت را از ایشان جویا شوید. امروز متوجه می شوید که دل یکی از نزدیکان یا دوستان شما شکسته است و غم و غصه های زیادی در زندگی دارد، سنگ شکیبا این فرد باشید و تا جایی که می توانید مرهمی برای آلام و زخم های قلب شکسته دوست خود شوید. دخل و خرج تان با هم سازگار نیست و شرایط اقتصادی تان ثبات لازم را ندارد. نباید فراموش کنید که ادامه این روش به غیر از ورشکستگی و مسائل اقتصادی چیزی برای شما به ارمغان نخواهد داشت. در نتیجه از امروز وسواس بیشتری برای امور اقتصادی خود داشته باشید و نبض دخل و خرج زندگی را در دست بگیرید. مدتی است که منتظر خبر فرخنده ای هستید، امروز این خبر به دست شما می رسد و زمینه شادی شما و اهل منزل را فراهم می نماید.

زندگی را بیش از حد سخت گرفته اید و دائم به خودتان سرکوفت می زنید، این روحیه به غیر از سر خوردگی و شکست چیزی برای شما به دنبال ندارد. در نتیجه نباید فراموش کنید که انسان جایزالخطا است و به جای ناراحتی برای اشتباهاتی که در زندگی انجام داده اید، از این اشتباه ها درس بگیرید. اهل دیدوبازدید با عظیمترهای فامیل نیستید و مدتی است که خبری از آنها ندارید، در اولین فرصتی سری به آنها بزنید و به ریش سفید های فامیل ثابت کنید که همواره به فکر آنها هستید. میان شما و همسر یا عشق زندگی تان مشاجره ای در گرفته است، سعی کنید نفت به آتش این مشاجره نریزید و در اولین فرصت زمینه دلجویی و آشتی را فراهم نمایید. کوشش های شما در محل کار یا منزل نادیده گرفته می شود و احساس می کنید کسی قدر زحمت های شما را نمی داند. در چنین شرایطی ناامید نشوید و مطمئن باشید در آینده زحمت و کوششی که کشیده اید از چشم اطرافیان پنهان نخواهد ماند. امروز موقعیتی برای شرکت در کارهای خیریه فراهم می شود، این موقعیت را به فال نیک بگیرید و به خاطر داشته باشید که در زندگی از هردستی که بدهید، از همان دست پس خواهید گرفت.

رفتار عجولانه ای دارید و این رویکرد زندگی شما را به خطر انداخته و همسر یا عشق زندگی تان از این تصمیم های عجولانه شکایت دارد. اجازه ندهید چنین روحیه ای موجبات ناراحتی اطرافیان را فراهم کند و از امروز قبل از اتخاذ هر تصمیمی، تا می توانید فکر کنید و نباید فراموش کنید که عجله کار شیطان است. به مشکل اقتصادی برخورده اید و برای حل این مشکل نمی خواهید از اندوخته ای که کنار گذاشته اید، یاری بگیرید. مطمئن باشید راه دیگری برای حل این مشکل وجود ندارد و با یاری دریافت از پس انداز هایی که برای روز مبادا گذاشته بودید، این مشکل را پشت سر بگذارید و با صرفه جویی، جای خالی پس انداز خود را پر کنید. امروز موقعیتی برای شرکت در یک جلسه کاری یا مهمانی مهم فراهم می شود. در این مراسم، با افراد سرشناسی آشنا خواهید شد، این آشنایی را به فال نیک بگیرید و در آینده برای پیشرفت در کار و زندگی از این افراد سرشناس یاری بگیرید.

امروز بعد از ظهر قرار است با دوستان و آشنایان بیرون بروید و حسابی خوش بگذارنید، این دورهمی را مغتنم بدانید و تا می توانید تفریح کنید، اما حواس تان به دخل و خرج تان باشد و بیشتر از حد اصراف نکنید. با مسئله ای روبرو شده اید و فکری برای حل این مشکل به ذهن تان نمی رسد، این مشکل را با یکی از دوستان در میان بگذارید و از ایشان درخواست یاری کنید. امروز فکر بکری به ذهن شما می رسد، این ایده را سرسری نگیرید و به هر قیمتی که شده به آن جامه عمل بپوشانید. همسر یا عشق زندگی تان امروز برای خشنودی شما هرکاری که از دستش بر می آید را انجام خواهد داد.

wonder-hanger.ir: واندر هنگر | مجله معرفی کالاها و خدمات و تولید داخلی

10az10.ir: مجله سرگرمی، مجله گردشگری، موفقیت، پزشکی، سلامت، مد و لباس

منبع: برترین ها
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 29135

به "فال روزانه 23، 10، 1398" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فال روزانه 23، 10، 1398"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید