قاسمی در واکنش به اظهارات رئیس جمهور آمریکا: ترامپ صرفا آرزو های باطل و محال خود را بیان می نماید

به گزارش بلاگ پو، سخنگوی وزارت خارجه گفت: ترامپ بداند ملت ایران هیچگاه در برابر فشار های ظالمانه آمریکا سر فرود نمی آورد و او صرفا آرزو های محال خود را بیان می نماید.

قاسمی در واکنش به اظهارات رئیس جمهور آمریکا: ترامپ صرفا آرزو های باطل و محال خود را بیان می نماید

به گزارش ، بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در پاسخ به اظهارات اخیر دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا گفت: ایشان همچون همیشه، بی آموختن درسی از تاریخ تحولات دهه های اخیر و بازبینی سیاست های سرا پا غلط اسلاف خود در قبال این منطقه و ایران بار دیگر سخنانی بی منطق و از سر نفرت را نسبت به مردم این سرزمین باستانی مطرح نموده است که باز تکرار همان زیاده خواهی و جاه طلبی های قدرت های قرون وسطایی و تاریخ مصرف گذشته است.

وی اضافه نمود: خیال پردازی و اقدامات خصمانه ایالات متحده آمریکا تاکنون علیرغم همه کوشش های کینه توزانه آن ها نسبت به مردم ایران راه به جایی نبرده و بی شک در آینده نیز نخواهد برد.

سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: ترامپ صرفا آرزو های باطل و محال خود را بیان می نماید که با واقعیت های موجود هیچ تطابقی ندارد. او می داند جمهوری اسلامی ایران دهه هاست با فشار ها و سیاست های تحریمی آمریکا آشنا و رو در رو است.

قاسمی تاکید نمود: ایشان بداند ملت ایران هیچگاه در برابر فشار های ظالمانه آمریکا سر فرود نخواهد آورد؛ آن هم در برابر حاکمانی که تحریم را به جای تکریم و دیوار را به جای پل برمی گزینند.

قاسمی اعلام کرد: ایرانیان در طول تاریخ پر فراز و نشیب، اما افتخارآمیز خود آموخته اند چگونه در برابر زیاده خواستار و زورگویان ایستادگی نموده و با هزم ایران ستیزان، آنان را در خود هضم نمایند.

لازم به ذکر است رئیس جمهور آمریکا عصر یکشنبه وضعیت ایران را بد توصیف کرد و مدعی شد که ایران خواستار مصاحبه است.

وی ادعا نموده بود که اوضاع ایران اصلا خوب نیست. کنار گذاشتن توافق وحشتناک هسته ای با ایران، اثر عظیمی روی آن ها داشته و دارند نیروهایشان را از همه جا عقب می کشند. اوضاعشان خوب نیست. می خواهند مذاکره نمایند.

banima.ir: مجله گردشگری و مسافرتی بانیما

chinaro.ir: مجله گردشگری چین، سفر به پکن، شانگهای هانگزو

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 3851

به "قاسمی در واکنش به اظهارات رئیس جمهور آمریکا: ترامپ صرفا آرزو های باطل و محال خود را بیان می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قاسمی در واکنش به اظهارات رئیس جمهور آمریکا: ترامپ صرفا آرزو های باطل و محال خود را بیان می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید