قاسم پور قهرمان دنیا شد، کشتی ایران رنگ طلا را دید

به گزارش بلاگ پو، آزادکار وزن 86 کیلوگرم ایران مدال ارزشمند طلای دنیا را در رقابت های زیر 23 سال قهرمانی دنیا بر گردن آویخت تا تنها طلایی کشتی ایران در این رقابت ها باشد.

قاسم پور قهرمان دنیا شد، کشتی ایران رنگ طلا را دید

به گزارش خبرنگاران، در ادامه رقابت های کشتی آزاد زیر 23 سال قهرمانی دنیا 2018 در رومانی، کامران قاسمپور به عنوان تنها فینالیست کشتی ایران در این رقابت ها برای کسب مدال طلای دنیا برابر آرتور نایفونوف روس به روی تشک رفت و در انتها با نتیجه 4 بر یک مقابل این حریف قدرتمند به برتری رسید و تنها مدال طلای کشتی ایران در این رقابت ها را بر گردن آویخت. قاسم پور در این کشتی حساس وقتی به امتیازات لازم رسید به خوبی مبارزه را اداره کرد و قهرمان دنیا شد.

قاسمپور پیش از این در دور اول استراحت کرد و در دور دوم لارس چافلی از آلمان را 10 بر صفر مغلوب کرد. او در دور سوم نیز مقابل عارف اوزن از ترکیه قاطعانه و با نتیجه 10 بر صفر پیروز شد و به نیمه نهایی رسید.وی در دیدار نیمه نهایی نیز مقابل گانباتار از مغولستان با نتیجه 4 بر صفر پیروز شد و به فینال رسید.

در ادامه این رقابت ها ایران دو نماینده دارد که هر دو برای کسب مدال برنز به مصاف رقبایشان می روند. حسین شهبازی در 92 و امین طاهری در 125 کیلوگرم دو نماینده ایران هستند که برای کسب مدال برنز به روی تشک می روند و این رقابت ها به انتها خواهد رسید.

پیش از این نوید زنگنه در 74 و علی شعبانی در 97 کیلوگرم دو مدال برنز برای ایران بدست آوردند. ایمان صادقی در 61 و مرتضی قیاسی در وزن 65 کیلوگرم به عنوانی بهتر از پنجمی نرسیدند و علیرضا سرلک در 57، نیما اشفاقی در70 و مجتبی اصغری در 79 کیلوگرم نیز سه کشتی گیر دیگر ایران بودند که با شکست برابر رقبایشان حذف شدند.

راهنمایی تیم ملی کشتی آزاد زیر 23 سال ایران بر عهده علیرضا رضایی است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 فروردین 1398 بروزرسانی: 27 فروردین 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 2948

به "قاسم پور قهرمان دنیا شد، کشتی ایران رنگ طلا را دید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قاسم پور قهرمان دنیا شد، کشتی ایران رنگ طلا را دید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید